مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سید جلال حسینی در یک قدمی پرسپولیس

image

با وجود اظهارات مدافع ملی پوش سایپا، این باشگاه در صورت عدم تفاهم با سید جلال حسینی با جداییاش مخالفت نمی کند.

 باشگاه سایپا دور جدید مذاکرات خود با سیدجلال حسینی و حسین کعبی دو بازیکن ملی پوش این تیم را آغاز کرده است و با وجود آنکه سید جلال حسینی روز جمعه ادعا کرده بود، مسوولان باشگاه سایپا رضایتنامه او را برای جدایی و پیوستن به پرسپولیس صادر نمی کنند اما، مسوولان سایپا به این دوبازیکن اعلام کردهاند که در نهایت اگر تفاهم دو جانبه حاصل نشود با جدایی آنها مخالفت نخواهند کرد و تنها به انجام این کار از مسیر قانونی تاکید دارند.

وضعیت سید جلال حسینی که از پرسپولیس و حسین کعبی که از مس کرمان پیشنهاد دارند ظرف چند روز آینده مشخص می شود.

*****

«تاپمولر» و "پرزویچ" در باشگاه پرسپولیس

"کلاوس تاپمولر" و " لوکا پرزویچ" تا ساعاتی دیگر با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره میکنند.
 
کلاوس تاپمولر با مدیران باشگاه پرسپولیس درخصوص پیوستن به این تیم مذاکره خواهد کرد. تاپمولر سرمربی موفق سالهای پیش تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان بوده است که موفق شد این تیم را به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برساند.

مولر سابقه مربیگری در تیم بوخوم آلمان را دارد و بازیکنانی چون مهدی مهدویکیا، رسول خطیبی و وحید هاشمیان از شاگردان او در این تیم بودهاند. آخرین سابقه مربیگری تاپمولر مربوط به رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است که سرمربی تیم ملی گرجستان بود.

همچنین لوکا پرزویچ مربی کرواتی است که از سوی تومیسلاو ایویچ سرمربی سابق تیمهای ملی فوتبال کرواسی و ایران، به پرسپولیسیها پیشنهاد شده که عصر امروز در ساعت 16 با مدیران این باشگاه مذاکره خواهد کرد.

به رغم اینکه شنیده میشد برخی بازیکنان تیم پرسپولیس از جمله علیرضا واحدینیکبخت امروز با عباس انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن تکلیفشان در این تیم مذاکره میکنند اما ظاهرا هیچ برنامهای در این خصوص وجود ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد