مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خلیلی : با پرسپولیس توافق کردم

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی گفت: با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده‌ام اما امضای قرارداد در روز شنبه بستگی به محقق شدن تعهدات مسوولان این تیم دارد.

مهاجم دو فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون به توافق رسیدنش با مسوولان باشگاه پرسپولیس برسر تمدید قرارداد

با این تیم اظهارکرد: پس از جلسه‌ی حضوری یک ساعته با عباس انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مذاکره تلفنی که با محمد آخوندی عضو هیات مدیره این تیم داشتم بر سر تمدید قراردادی یک ساله با پرسپولیس به توافق نهایی رسیدیم اما به دلیل آنکه فرصتی برای پرداخت مطالبات و انجام امور اداری طی این دو روز نبود اقدامات بعدی به شنبه موکول شد.

وی افزود: طبق توافقاتی که با مسوولان پرسپولیس داشتم پیش از امضای قرارداد داخلی با این تیم قرار شد تا طلب هفتاد میلیونی من از این تیم و همچنین حدود 40 درصد از مبلغ قرارداد امسالم توسط سازمان تربیت بدنی پرداخت شود تا با عمل به این تعهدات قرار داد را امضا کنیم. همانطور که می‌دانید من از تیم استیل آذین و چندین تیم دیگر از لیگ برتر پیشنهادات داشتم که به لحاظ مالی مبالغ قابل توجه و به مراتب بالاتری نسبت به تیم پرسپولیس داشتند اما به خاطر علاقه‌ام به این تیم و عشق به هواداران آن اولین باشگاه های که با آن مذاکره کردم پرسپولیس بود.

وی تاکید کرد: من به مدت دو سال روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری کردم و اکنون با این تصمیم به هواداران این تیم نشان دادم که در انتخاب تیم به مباحث مالی توجه چندانی ندارم و به خاطر پیراهن تیم بزرگی چون پرسپولیس مایلم در این تیم بمانم.

خلیلی گفت:

 

در مذاکره‌ای که با حسین هدایتی رییس باشگاه استیل آذین داشتم او گفت که اولویت اولت تیم پرسپولیس باشد و تنها در صورتی که با این تیم به توافق نرسیدی و قصد جدایی از آن را داشتی از تو می خواهم که اولین گزینه ات تیم ما باشد و به استیل آذین بپیوندی.

وی هم‌چنین ماندن علی کریمی در پرسپولیس را در توافق نهایی اش با قرمز پوشان موثر دانست و گفت: کریمی بازیکن بزرگی است که هر تیمی در ایران آرزوی داشتن او را دارد. او از بزرگان فوتبال ایران و آسیا است و وجودش برای پرسپولیس نعمت بزرگی است البته کریمی هم در حال حاضر شرایطی مشابه من را دارد که البته شنیده‌ام که پس از مذاکراتی مسوولان پرسپولیس به ماندن در این تیم نزدیک تر شده است که امیدوارم قطعی شود. بی شک وقتی بازیکنانی به دلیل علاقه و در پرسپولیس می مانند یا به این تیم می پیوندند و در این تصمیم مسائل مالی در اولویت های بعدی قرار می‌گیرد، دوست دارم تا تیم خوبی از هر حیث داشته باشند. لذا حضور علی کریمی در پرسپولیس می تواند در تمدید قرارداد بازیکنان سابق این تیم از جمله من تاثیر بسیاری داشته باشد.خوشحالم که مسوولان باشگاه هم نوید حضور کریمی در این تیم را دادند و امیدوارم با به وقوع پیوستن تعهدات باشگاه پرسپولیس نسبت به توافقاتش با من و کریمی بتوانیم حضور خوبی در این تیم داشته باشیم.

خلیلی درباره‌ی احتمال ملحق شدنش به اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه گفت: در حال حاضر تنها مسائلی که با مسوولان باشگاه پرسپولیس پیرامون آن صحبت کردیم بحث تمدید قرارداد و موارد مربوط به آن بود و هیچ صحبتی در باره‌ی ملحق شدنم به اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه بیان نشد که باید ببینیم که شرایط در آینده چگونه پیش می رود.

وی همچنین روند آماده سازی تیم پرسپولیس برای حضور در نهمین دوره مسابقات لیگ برتر را چندان مثبت ارزیابی نکرد و به ایسنا گفت: می‌دانم که تیم بزرگی چون پرسپولیس امسال برای آماده سازی چندان خوب عمل نکرد که می طلبید با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر کارها به خوبی و با سرعت بیشتری پیش رود این مساله وظیفه بازیکنان این تیم را سنگین تر می‌کند و حضور موفق پرسپولیس در لیگ نهم بستگی به تلاش و زحمت بازیکنان دارد که باید بیش از گذشته سعی کنند تا موفق باشند.

خلیلی همچنین در باره‌ی آخرین وضعیت جسمانی‌اش نیز گفت: پس آسیب‌دیدگی که در دیدار تیم ملی برابر کره‌ی‌شمالی داشتم، به مدت یک هفته برنامه‌های فیزیوتراپی را انجام دادم و پس از آن زیر نظر مربی خصوصی‌ام تمرینات بدنسازی را آغاز کردم که بیشتر برنامه‌های آن معطوف به تمرینات قدرتی می‌شد. در حال حاضر هم شرایط خوبی دارم البته شاید هنوز آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات را پیدا نکردم اما بی شک پس از حضور در چندین جلسه تمرینی با سایر بازیکنان می توانم به شرایط مطلوبی برسم. امیدوارم با تلاش و کوشش فراوان و خواست پروردگار بتوانم محسن خلیلی تیم پرسپولیس درلیگ هفتم، باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
انجمن پارسیان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ http://parsianforum.com/

با سلام و درود

دوست عزیز این لینک باکس انجمن پارسیان :

http://www.parsianforum.com/linkbox/

وبلاگ خوبتان را ثبت و کد لینک باکس انجمن پارسیان را هم در وبلاگ خوبتان قرار دهید

موفق و موید باشید.

Ab-O-Nan شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.abonan.persianblog.ir

سلام. شما هم لینک شدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد