مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تیتر مهم روزنامه ها ؛ شنبه 27 تیر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز (پیروزی)

- خلیلی : قول باشگاه عملی شود، امروز ثبت می کنم.
- بعد از خبرسازی، تهدید و سرقت خودرو ، نوبت به شیشه های باشگاه رسید.
- دنیزلی پرسپولیس را سوژه کرد.
- انصاری فرد : اسپانسر 6 میلیاردی در تاریخ ایران سابقه نداشت.
- سازمان خصوصی سازی اعلام کرد؛احتمال واگذاری سهام پرسپولیس تا آخر سال.
- پرسپولیس همه را دنبال نخود سیاه فرستاد.
- در کرواسی دنبال سرمربی نگردید.
- احمدرضا : با عبدی اختلافی ندارم.
- عابدزاده : اینجا برای پیک نیک نیامده ایم

خبر ورزشی : - جدیدترین تحولات مدیریتی سرخپوشان ، بازگشت پروین به پرسپولیس.
-
کفاشیان : از سایت حامی دولت شکایت می کنم
.
-
جباری : قلعه نوعی یک مربی شعاری است
.
-
اتوبوس آبی در سراشیبی وحشت
.
-
هراس استقلالی ها از سوار شدن به هواپیما
.
-
گلایه های مرفاوی از وضعیت اردو؛ ضرر سفر ترکیه بیشتر از منفعتش بود
.
-
نامه محرمانه باشگاه در جیب کریمی : بیا و قراردادت را تمدید کن
.
- AFC
تا 9 مرداد به مس مهلت داد
.
-
انصاری فرد : برانکو 99 درصد نمی آید
.
-
خلیلی : هدایتی گفت در پرسپولیس بمان
.
-
قربانی : تا فردا پولم را ندهند ، می روم پاس
.
-
بازگشت هاشمی نسبت به فوتبال
.
-
موافقت پرسپولیس با شرط خلیلی
.
-
جلالی جانشین احتمالی مظلومی در مس
.
-
برهانی : فعلاً در استقلال ماندنی هستم

ابرار ورزشی :

- واعظى آشتیانى خطاب به بازیکنان: به هیچ تیمى رحم نکنید .
-
مهاجمان استقلال از رفاقت من و رضا ناراحت نباشند
.
-
اکبرپور: امسال عنایتى را آقاى گل مى کنم
.
-
برهانى: فعلا در استقلال هستم اما به اروپا مى روم
.
-
به دلیل غیبت در تمرینات استقلال جان واریو 14 میلیون جریمه شد
.
-
آنقدربازیکن خوب گرفته ایم که هیچکس نتوانست براى ما ترکیب بچیند
!
-
انصارى فرد: فردا سرمربى پرسپولیس را معرفى مى کنم
.
-
برهانى نژاد: ما زحمت کشیدیم، پرسپولیس آسیایى شود؟ هرگز
!
-
خلیلى : اگر تعهدات مسئولان محقق شود امروز با پرسپولیس تمدید مى کنم
.
-
قربانى : شاید به پاس همدان رفتم
.
-
گزینه کرواتى براى پرسپولیس وجود ندارد
.
-
بگوویچ: برانکو به من گفت که به ایران نمى آید
.

90 : - پروین : من شماره 7 را نفرین نکردم.
- خداداد با داماد فیروز درگیر شد.
- برهانی بیست و پنجمین گلزن برتر جهان.
- استقلال برگشت خورد.
- پرسپولیس در آنتالیا ؛ شیشه های باشگاه پایین آمد.
- فهرست فوتبالیست های سابقه دار به فدراسیون رسید.
- دستگیری جادوگران فوتبال آغاز شد.
- کلانتری در خدمت فوتبال!
- واعظ فقط نگذاشت این سرطان پیشرفت کند.
- 7 حیرت انگیز!
- اصلا پروین یعنی چه؟

استقلال جوان : - بخشنامه علیه پولدارها ، نوبت به سپاهان رسید.
-
امیرآبادی : قول می دهم چهره متفاوتی را ببینید
.
-
آقای گل در جمع برترین گلزنان جهان
.
-
دعوت نامه مونشن گلادباخ دست آرش
.
-
شماره 8 به فاصله یک چشم به هم زدن تا استقلال
.
-
بمب خبری ناصرخان عضویت در کمیته فنی فیفا بود
.
-
حجازی : اگر آسمان به زمین بیاید در تیم ملی کار می کنم
.
- 5
ساعت پرواز پراسترس ؛ کابوس توپولوف در هواپیمای استقلالی ها
.
-
مربی استقلال به آلمان رفت
.
-
استقبال استقلالی ها از جان واریو ؛ دیگر نمی گذاریم برگردی برزیل
.
-
قرارداد 777 میلیونی دروغ است؛رحمتی:2سال برای استقلال مجانی بازی کردم
.
-
کفاشیان : دروغ نوشته اند باید ثابت کنند در دادگاه می بینمشان
.
-
هفته معرفی رسمی منصوریان ؛ امیدوارم رو سفید شوم

کیهان ورزشی : - اردوی استقلال نیمه کاره ماند!
-
فرارآبی پوشان از آب و هوای بد ترکیه
.
-
یزدانی خرم: ورزش افت کرده است
.
-
خرم:عزلم کردند تااز این حرفها نزنم
.
-
برهانی با 22گل در رده بیست و پنجم
.
-
توافق برای تمدید قرارداد مهاجم پرسپولیس
.
-
خلیلی : به تعهداتشان عمل کنند امروز ثبت می کنم
.
-
پیوس : پرسپولیس با این وضعیت به میانه جدول می رسد
.
-
محمود کریمی به کادر فنی سپاهان اضافه می شود
.
-
پل لوگن : سرمربی جدید شیران رام نشدنی
.
-
آرشاوین : آدبایور باید تصمیم نهایی را بگیرد
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد