مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آخرین اخبار نقل و انتقالات تا 31 تیر

مرجع خبری پرسپولیس: آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران در 31 تیر ماه و 15 روز مانده به آغاز لیگ برتر:

علی رغم اعلام رسمی امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس، هنوز کرانیکار وارد ایران نشده است .

- باشگاه سپاهان اصفهان برای صدور رضایتنامه رحمان احمدی دروازه‌بان تیم خود 400 میلیون تومان می‌خواهد. استیل آذین به دنبال این دروازه‏بان است.

- باشگاه دو بازیکن برزیلی پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قبل از شروع بازی‌های لیگ برتر ایران ITC برزیلیا و فراگو تیاگو را به ایران خواهد فرستاد.

- باشگاه صبای قم علیرغم توافقات اولیه روز گذشته با عادل کلاه کج برای حضور در پرسپولیس مخالفت خود را اعلام کرد. آنها اعلام کردند کلاه کج هنوز خدمت سربازی‌اش تمام نشده و مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس غیرقانونی است.


-    کرانیکار پس از اینکه با عباس انصاری‌فرد به توافق رسید و قبول کرد حسین عبدی به عنوان دستیار اول و احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان در کادر فنی حضور داشته باشند یک مربی کروات را برای حضور در کادر فنی پرسپولیس به مدیر عامل باشگاه معرفی کرد.

-    مدیر برنامه‌های علی کریمی گفت: اگر تمام توافقات شفاهی به صورت مکتوب به من ارسال شود مشکل کریمی برای عقد قرارداد با پرسپولیس حل خواهد شد.

-    محمد غلامی بازیکن فصل گذشته تیم پاس همدان با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال استیل‌آذین پیوست.

-    باشگاه استیل‌آذین با 2 بازیکن امید خود رضا رحمتی و هادی ایمانی قرارداد 2 ساله امضا کرد.  میثم خسروی بازیکن فصل گذشته پیکان قزوین با استیل‌آذین قرارداد داخلی امضا کرده است. این بازیکن با وجود قرارداد با سپاهان به صورت توافقی به استیل آذین پیوست.

-    در حالی که عباس انصاری فرد از عقد قرارداد با "زلاتکو کرانیکار" خبر داده است، سرمربی کروات گفت: هنوز با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا نکرده‌است. نماینده باشگاه پرسپولیس نیز گفت: قرارداد اولیه با این مربی در نشستی امضا شده است.

-    هادی عقیلی مدافع ملی‌پوش سپاهان، با پیشنهاد رسمی باشگاه فرایبورگ آلمان مواجه شده و شاید فصل آینده در بوندس‌لیگا بازی کند.

-    فریدون زندی که فصل گذشته در لیگ قبرس بازی کرد مورد توجه تیم استیل‌آذین قرار گرفته است ولی خودش بازی در قبرس را در اولویت قرار داده است.

-    هافبک چپ تیم ملی عراق به نام صالح صدیر که با پیراهن شماره 6 بازی‌های قابل قبولی را برای این تیم به نمایش گذاشته بود مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

-    گفته می‏شود در صورت محرومیت نیکبخت واحدی از بازی در لیگ برتر، شماره 10 سابق باشگاه پرسپولیس راهی فولادگستر تبریز خواهد شد. در عین حال مدیرعامل این باشگاه تبریزی جذب نیکبخت را تکذیب کرد.

-    على علیزاده، مهاجم استقلال در فصل گذشته با یک تیم قطرى به توافق رسید. هنوز نام این تیم قطری فاش نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد