مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری فرد: کریمی فردا نیاید زمان دیگری نداریم

مرجع خبری پرسپولیس : قرارداد زلاتکو کرانیکار، سرمربی کروات پرسپولیس امروز (جمعه) امضا می‌شود.

زلاتکو کرانیکار که بامداد امروز به تهران وارد شد، پس از دیدار با عباس انصاری‌فرد - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار

اد خود را امضا خواهد کرد.

انصاری‌فرد در این رابطه گفت: قرارداد ما با کرانیکار نهایی است. او قرارداد را امضا کرده و تنها امضای من مانده است که امروز این کار انجام می‌شود و کرانیکار از فردا کارش را آغاز می‌کند.

 

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص جذب این مربی گفت: ما طی یک ماه گذشته تلاش‌های زیادی را برای جذب سرمربی تیم انجام دادیم و با مربیان مختلفی گفت وگو کردیم. اما، شیطنت‌هایی در این راه صورت گرفت تا سرانجام ما با کرانیکار به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با کرانیکار نیز شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد، گفت: هنگام گفت‌وگو با مربیان دیگر مشکل و ایراداتی را مطرح می‌کردند که اکنون نیز این مسایل مطرح می‌شود که به نظر شیطنت می‌کنند. ما با افراد مختلفی در رابطه با این مربی مشورت کردیم و همه تایید کردند که او مربی بزرگی است.

 

انصاری‌فرد همچنین درخصوص وضعیت کریم باقری و علی کریمی گفت:باقری مشکلی ندارد و با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارد. علی کریمی نیز قرار بود پنج‌شنبه برای انجام گفت‌وگوی نهایی در باشگاه حضور پیدا کند که نیامد. اعلام کرده فردا در باشگاه حضور خواهد یافت که اگر او فردا حضور پیدا نکند، ما زمان دیگری نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر کم کاری باشگاه‌ها در رابطه با مسایل فرهنگی، درخصوص منشور اخلاقی گفت:

 مربی و بازیکن در اختیار باشگاه هستند و براساس قرارداد حرفه‌ای که امضا می‌شود، باید تمام رفتارهای آنها زیرنظر باشگاه باشد. اما، متاسفانه اصول حرفه‌ای رعایت نمی‌شود و در طول روز تنها دو ساعت در اختیار باشگاه هستند.

انصاری‌فرد با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای تمام رفتار بازیکن و مربی زیرنظر باشگاه است، گفت: ما در فوتبال‌مان پول حرفه‌ای پرداخت می‌کنیم؛ اما، اصول را رعایت نمی‌کنیم. از بازیکن و مربی غافل هستیم و نمی‌دانیم که آنها چه کار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دفاع از اجرای منشور اخلاقی گفت: این کار باید از سوی باشگاه‌ها انجام شود اما،متاسفانه ما این کار را نکرده‌ایم و فدراسیون در حال انجام آن است. مشکلات فرهنگی فراوانی داریم. در طول سال پول زیادی را هزینه می‌کنیم اما، آثار هزینه‌ها را مشاهده نمی‌کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ab-O-Nan جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.abonan.persianblog.ir/

با عرض سلام و احترام خدمت دوست خوبم
با یک آپ ویژه اعیاد شعبانیه در هزارمین مطلب وبلاگ منتظر حضور شما هستم. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد