مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری فرد: فردا با ملامحمد قرارداد می بندیم/کلاه کج نیم فصل

مرجع خبری پرسپولیس:  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: احتمالا فردا قراردادی یکساله با مهاجم عراقی منعقد خواهیم کرد.

عباس انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز اظهار داشت: تکلیف حوار ملا محمد گزینه عراقی خود را تا فردا مشخص می‌کنیم و احتمالا فردا با عقد قراردادی یکساله به ما می‌پیوندد.
وی در خصوص عدم حل مشکل کریم باقری گفت: باقری حق دارد. ما به تعهد خودمان در قبال وی عمل نکردیم؛ اما تمام تلاشم را به کار می گیرم تا این مشکل حل شود.
انصاری فرد درباره تلاش باشگاه برای جذب عادل کلاه کج گفت: به احتمال فراوان این بازیکن در نیم فصل به ما اضافه خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص علی کریمی نیز گفت: خیلی خوش بین هستم که کریمی به ما اضافه شود و می‌دانم که قلب او با پرسپولیس است. توافقات حاصل شده و امیدوارم به زودی قراردادش را تمدید کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
شوک یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.shouk.blogsky.com/

وبلاگتون رو دیدم .بسیار جالب و پر محتوا بود. میخواستم با همدیگه تبادل لینک کنیم. برای این کار لطفا آدرس وبلاگ من رو در وبلاگتون بزارید سپس به من خبر دهید تا متاقبلا این کار رو انجام دهم . با آرزوی موفقیت. ضمنا با نام ورود برای زیر 18 ممنوع وبلاگ ایشان رو سیو کنید.

امین یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.football-info.blogfa.com

سلام من لینکت رو گذاشتم و پیج رنکم ۲ است .. من رو لینک کن .

Ehsan یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://linkeman.ir

سلام
سایت خیلی خوب و زیبایی دارید .
شما می تونید برای اینکه مطالبتون رو به دیگران معرفی کنید و بازدید بیشتری داشته باشید در سایت "لینک من" به صورت رایگان لینک ثبت کنید . کاربران روزانه می توانند 6 لینک جدید ثبت و به دیگران معرفی کنند .
سایت لینک من با دیگر سایت های خدمات لینک دهی متفاوت است .
منتظر شما هستیم .

فرزات-جوانرود دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام.هاوار ملا محمد میتونه بهترین خرید پرسپولیس باشه.اهل کردستان عراقه.تو کردستان عراق تقریبا همه فوتبالدوستان پرسپولیسین.من خودم جوانرودیم.آرزومه هاوار بیاد پرسپولیس واقعا اگه بیاد از کریمیم بهتره.شک نکنین

راشد-پاوه شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام هاوار رو میشناسم خیلی خوب بازی میکنه مطمئنا در پرسپولیس موفق خواهد شد

مسعود بایزیدی و فرهاد محمودی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

پرسپولیسیها باید به خود افتخار کنند که هوار ملا محمد کرد را گرفتند اما ای کاش هوار ابی پوش میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد