مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس- مس بهترین بازی هفته اول

imageهفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 9بازی و با دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان به پایان رسید در این هفته 24 گل از خط دروازه ها گذشت و 6 برد و 3 تساوی برای تیم های لیگ برتر فوتبال ثبت شد.
   
پنجعلی: دیدار پرسپولیس - مس کرمان بهترین بازی هفته بود

سرگروه اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص دیدار های هفته نخست لیگ برتر گفت: با این که تیم ها به تازگی از دوران بدنسازی خارج شده و همچنان دچار مشکلاتی هستند اما بازی های خوبی را از تیم ها درهفته نخست لیگ برتر شاهد بودیم.
"محمد پنجعلی" با اشاره به اینکه بازیکنان از هفته سوم -چهارم تازه به آمادگی بدنی صد در صدی می رسند؛ افزود: با این حال بازیکنان درهفته اول با قدرت فوتبال بازی کردند اما برای مشاهده رقابت های زیباتر همچنان باید منتظر بمانیم.
مسوول سابق تیم های پایه پرسپولیس درخصوص نتایج دیدار های هفته اول لیگ برتر نیز اظهار داشت: نتایج بعضی از دیدارها قابل پیش بینی نبود اما نتایج غالب بازی ها را می شد حدس زد.
وی دراین مورد به شکست تیم های پیکان قزوین برابر مقاومت شهید سپاسی و باخت سنگین 3 برصفر سایپای کرج از تیم ذوب آهن اشاره کرد و افزود: کسب این نتایج قابل پیش بینی نبود اما این مساله اتفاق افتاد.
به اعتقاد پنجعلی بهترین بازی هفته نخست لیگ برتر دیدار تیم های پرسپولیس و مس بود و این بازی در عین حالی که 6 گل داشت به لحاظ کار های تاکتیکی هم قابل تامل بود.

*معینی، بازی راه آهن شهرری- فولاد خوزستان را بهترین بازی هفته خواند

عضو کمیته فنی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

درخصوص دیدار های هفته اول لیگ برتر گفت:هرچند کادر فنی اکثر تیم ها هنوز به ترکیب اصلی خود نرسیده اند اما ‌بازی های بدی نبود برخی از تیم ها آماده تر از بقیه بودند .
"مسعود معینی"دراین ارتباط به تیم ذوب آهن اشاره کرد و افزود:‌تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل حفظ ترکیب اصلی سال گذشته خود به نسبت تیم های دیگر هماهنگ تر نشان داد.
وی همچنین سپاهان اصفهان را نیز تیمی خوب توصیف کرد و افزود: سپاهان مهره های بسیار خوبی را در سال جاری به خدمت گرفته اما بازیکنان تیم هنوز نتوانسته اند برنامه های کادر فنی را به درستی در زمین به نمایش بگذارند.
این کارشناس فوتبال درخصوص دیدار استقلال تهران - سپاهان اصفهان نیز گفت: انگیزه بچه های استقلال با توجه به اتفاقات و حاشیه های قبل از این بازی بسیار بالا رفته بود و همین مساله باعث شد تا بازیکنان ما ضمن جنگ روانی، بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
معینی همچنین در مورد تیم های صعود کرده از لیگ دسته یک به لیگ برتر نیز گفت:‌ تیم های استیل آذین و شاهین بوشهر درنتیجه گیری موفق عمل کردند اما معتقدم شاهین بوشهر و تراکتور سازی تبریز باید از قالب سال گذشته خود خارج شوند.
وی دراین مورد به عملکرد" فراز کمال وند" اشاره کرد و افزود: کمالوند مربی خوبی است و طی سال های اخیر تیم هایی را از دسته یک به لیگ برتر آورده است اما این مربی باید بداند رقابت ها در لیگ برتر با لیگ دسته یک تفاوت های عمده دارد.
به اعتقاد معینی بازی تیم راه آهن شهرری مقابل فولاد خوزستان به دلیل منطقی و هوشیارانه بازی کردن بازیکنان تیم راه آهن، بهترین بازی هفته بود.
وی درخصوص تیم راه آهن نیز گفت:‌راه آهن مربی خیلی خوبی جذب کرده که با این تیم خوب کار می کند به طور حتم از این تیم در هفته های بعد بیشتر خواهیم شنید.

*نامجو مطلق: بدون تردید دیدارپرسپولیس برابر مس کرمان بهترین بازی هفته بود

سرگروه اسبق تیم استقلال تهران درخصوص دیدار های هفته نخست لیگ برتر گفت:به نظر من بازی های هفته اول خوب بود هرچند تیم ها به دلیل مشکلات ابتدایی آغاز فصل همانند ناهماهنگی و خستگی دوران بدنسازی هنوزدرشرایط ایده آل قرار نداشتند.
به گفته مجید نامجو مطلق با این حال و طبق سنوات گذشته نباید شاهد بازی های زیبایی در هفته های اول لیگ باشیم ولی خوشبختانه لیگ شروع خوبی داشت و تقریبا تمام بازی ها از کیفیت خوبی برخوردار بود.
بازیکن اسبق تیم ملی، دیدار پرسپولیس برابر مس کرمان را بهترین بازی این هفته خواند و افزود:این بازی علاوه بر کارهای تاکتیکی گل های زیبایی هم داشت که بر هیجان آن افزود.
وی افزود:تیم پرسپولیس با این که چند مهره کارساز خود را دراختیار نداشت اما نشان داد که از همین ابتدای لیگ، مدعی قهرمانی است.
نامجو مطلق درادامه به بازی خوب بازیکنان تیم ذوب آهن اشاره کرد وافزود: بازیکنان تیم ذوب آهن اهداف تاکتیکی و فرامین مربی خود را به نحو احسن در زمین پیاده کردند و خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح نمودند.
وی درعین حال از بازی ضعیف تیم سایپا انتقاد کرد و افزود: شاگردان مایلی کهن بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند و اگر به همین ترتیب ادامه دهند به طور حتم در ادامه مسابقات با مشکل روبه رو می شوند.
نامجو مطلق همچنین نتیجه بازی پیکان و باخت درخانه را دور از انتظار عنوان کرد و افزود: متاسفانه مسوولان تیم پیکان بدون دلیل دست به تغییر سرمربی زدند چرا که مدیر روستا پیکان را به یک تیم مدعی تبدیل کرده بود و این جا به جایی منطقی به نظر نمی رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد