مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اولین برد پرسپولیس

imageتیم فوتبال پرسپولیس با تعویض‏های طلایی زلاتکو کرانیکار به اولین پیروزی خود در لیگ نهم دست یافت.

در آغاز هفته سوم لیگ برتر ایران، تیم‏های پاس همدان و پرسپولیس در ورزشگاه مفتح به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان پایتخت با نتیجه 2-1 میزبان خود را مغلوب کرد.
در نیمه اول این دیدار هر دو تیم موقعیت‏های متعددی روی دروازه‏ها ایجاد کردند اما در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در این نیمه " میثم بائو " هافبک نفوذی دو فرصت گلزنی خوب را از دست داد و " میثاق معمارزاده " دروازه‏بان آماده سرخپوشان نیز دو موقعیت تک به تک بازیکنان پاس همدان را مهار کرد.
در نیمه دوم پاس همدان بازی را بهتر آغاز کرد و باز هم ضعف دفاع تیمی کار دست شاگردان کرانیکار داد و در دقیقه 51 " هادی اصغری " در اولین بازی خود با پیراهن پاس، دروازه پرسپولیس را باز کرد. اشتباه " علی‏عسگر " در دفع توپ روی گل پاس همدان بی تاثیر نبود. در ادامه بازی که شاگردان منصوریان به بازی تدافعی روی آورده بودند سرمربی کروات قرمزها 2 تعویض هجومی انجام داد تا روند بازی تغییر کند و " محمد پروین " که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 75 روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی حساب بازی را 1-1 مساوی کرد. اما پرسپولیس به این تساوی راضی نبود و به حملات پر دامنه خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 89 " وسلی " مهاجم برزیلی قرمزها یک تنه به قلب دفاع پاس زد و توپ را به " هادی نوروزی " سپرد و این مهاجم گلزن نیز با یک ضربه بغل پا گل دوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر رساند و خودش را در جدول گلزنان 3 گله کرد و تیمش را به اولین برد خود در لیگ نهم رساند.
پرسپولیس با این برد 5 امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول رده‏بندی صعود کرد. پاس همدان نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

پاس همدان 1-2 پرسپولیس
ورزشگاه: مفتح همدان
گل: هادی اصغری 51(پاس) محمد پروین 75، هادی نوروزی 89(پرسپولیس)
کارت زرد: مجتبی شیری، اکبری(پرسپولیس) عزیزمحمدی(پاس)


ترکیب پاس همدان: مکانی، مجید حیدری، خورج، غلام‏نژاد، کردجهان، سیف‏پناهی(84 رمضانی)، شاه‏علی‏دوست، عزیزمحمدی، اکبری، کریمیان، اصغری(68 غفوری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس: معمارزاده، مجتبی شیری، حیدری، اکبری، رضایی(46 علی‏عسگر)، باقری، تیاگو(62 پروین)، بائو، زارعی(60 وسلی)، بادامکی، نوروزی
سرمربی: زلاتکو کرانیکار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد