مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قرارداد 11 میلیاردی سازمان لیگ با صدا و سیما

imageرئیس سازمان لیگ برتر صدا و سیما را به عنوان تنها اسپانسر و منبع درآمدی این سازمان در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر معرفی کرد و گفت: حق پخش تلویزیونی و تبلیغات پیرامونی ورزشگاهها در اختیار این سازمان قرار دارد.

عزیزمحمدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: در توافقاتی که با مسئولان سازمان صدا و سیما صورت گرفته، حق پخش تلویزیونی مسابقات و تبلیغات پیرامونی بازیهای لیگ برتر با قراردادی بالغ بر11 میلیارد تومان به این سازمان واگذار شده و صندوق حمایت از قهرمانان و یک شرکت تبلیغاتی دیگر نیز تحت پوشش صدا و سیما در این زمینه فعالیت می کنند.

محمدی با بیان اینکه هنوزمبلغ 4 میلیارد تومان بابت مطالبات فصل گذشته ازصدا و سیما و صندوق حمایت از قهرمانان وصول نشده است، تصریح کرد: مسئولان صدا و سیما در تلاشند تا بدهی 2 میلیاردی خود را از منابع مختلف تامین کنند تا با تسویه حساب های فصل گذشته، همکاری تازه ای را برای فصل جدید آغاز کنیم. ضمن اینکه مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان نیز قول های مساعدی در این زمینه داده اند و امیدواریم با جذب این اعتبارات بتوانیم مشکلات مالی خود را حل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه نوراستاندارد تمامی ورزشگاههای میزبان مسابقات لیگ برتر تامین شده است و مشکلی برای برگزاری در ماه رمضان و پس از افطار وجود ندارد، تصریح کرد: با مساعدت هیئت های استان و مسئولان باشگاهها مشکل تامین نور استاندارد ورزشگاههای کشور حل شد و تمامی ورزشگاهها آماده برگزاری مسابقات زیر نور هستند.

عزیز محمدی همچنین در توصیه به تیم های لیگ برتری یادآورشد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ زیر نور برگزارخواهد شد، به تیم های لیگ برتری توصیه می کنیم آنها نیز تمرینات آماده سازی خود را به بعد از افطار موکول کنند تا هم بازیکنان مشکلی برای روزه داری در ماه رمضان نداشته باشند و هم شرایط مشابه و یکسانی بین تمرین و مسابقه ایجاد شود.

رئیس سازمان لیگ برتر درپایان تصریح کرد: امسال تمامی پیش بینی های لازم برای برگزاری منظم و بدون وقفه مسابقات لیگ انجام شده و تلاش خواهیم کرد تا مسابقات طبق برنامه و بدون کمترین جابجایی برگزارشود تا بتوانیم موجبات افزایش سطح کیفی لیگ را فراهم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد