مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کریم باقری رکوردار کاپیتانی پرسپولیس در لیگ شد

imageکریم باقری بازیکن باسابقه سرخپوشان در بازی مقابل پاس همدان رکوردار کاپیتانی برای این تیم در لیگ شد.

 کریم در این بازی برای هشتاد و هفتمین بار بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست و رکورد قبلی در این زمینه را که متعلق به افشین پیروانی با 86 بار کاپیتانی بود، شکست. باقری از فصل 85 کاپیتان اول سرخپوشان است.

*****

22سال، فاصله گل پدر و پسر

محمد پروین فرزند 21 ساله علی پروین اسطوره تاریخ پرسپولیس در بازی روز پنج شنبه یاد گلزنی های پدرش را در پرسپولیس زنده کرد و در دقیقه 75 از یک ضربه آزاد زیبا زننده گل تساوی سرخپوشان در مقابل پاس همدان بود.

این برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس بود که نام یک پسر و پدر در بین گلزنان این باشگاه ثبت می شد. محمد 22 سال پس از آخرین گل پدرش برای پرسپولیس، با پیراهن پدر برای این تیم گلزنی کرد. علی پروین برای آخرین بار در 19 تیر 1366 در بازی مقابل هما دو گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود. پروین یک هفته بعد در بازی مقابل دارایی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و در آن روزها هنوز محمد به دنیا نیامده بود.

*****

پروین: خودم را به کرانیکار ثابت کردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با زدن گلی حساس خودم را به کرانیکار ثابت کردم.

 محمد پروین پس از برد 2 بر یک پرسپولیس مقابل پاس همدان اظهار داشت: خوشحالم که با زدن یک گل توانستم خودم را به کرانیکار ثابت کنم و جواب اعتماد او را بدهم. همیشه آرزو می‌کردم با پیراهن پرسپولیس در فصل جدید وقتی به میدان می‌روم بتوانم موثر باشم.
هافبک پرسپولیس در مورد خوشحالی پس از گلش گفت: می‌خواستم فریاد بزنم که بگویم جواب اعتماد کادر فنی را داده ام و اگر کمی در بازی‌های قبل ناراحت بودم که چرا به میدان نمی‌روم این موضوع به دلیل تعصب من بود. امیدوارم این برد و این گل من هدیه‌ای ناقابل برای هواداران باشد.
پروین خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم این گل من شبیه گل های زیبا پدرم بود اما تا حدودی به خواسته خودم رسیدم و فکر کنم پدرم نیز از این حرکت من خوشحال باشد. البته نباید فراموش کرد پاس همدان تیم خوبی بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد