مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری‌فرد: به این برد نیاز داشتیم

عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از کسب سه امتیاز در همدان ابراز امیدواری کرد با این سه امتیاز فشار روانی از روی تیم برداشته شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عباس انصاری‌فرد پس از کسب اولین سه امتیاز لیگ برتر توسط سرخپوشان در گفت و گوی اختصاصی با سایت باشگاه  گفت: ما امسال 13-14 بازیکن اصلی خود را عوض کرده و بازیکنان جوان و آینده دار آوردیم. ضمن اینکه با توجه به مشکلات پیش روی تمرینات را دیر آغاز کرده و سرمربی تیم دیر به تیم ملحق شد لذا در بازی‌های اول تا رسیدن به مرز هماهنگی به زمان نیاز داریم. از سوی کسب دو نتیجه مساوی موجب شده بود فشار روانی زیادی به تیم وارد شود. . .

بازیکنان از یک سوی بدنهایشان هنوز باز نشده و از طرف دیگر بار روانی نتیجه گیری تیم موجب شده بازیکنان نتوانند تمام ارزش‌های خود را به نمایش بگذارند. در چنین مواقعی تیم به یک برد نیاز دارد تا از این بحران خارج شده و با آرامش بیشتری بتواند مسابقات را ادامه دهد. من مطمئن هستم با این برد بازیکنانمان از این پس با آرامش بیشتری بازی کرده و بدون اضطراب ادامه می‌دهند.
انصاری فرد در خصوص بازی با پاس همدان  گفت: نیمه اولنسبتاً قابل قبول بود ولی اگر مهاجمین و هافبک‌های ما تمرکز کافی داشتند می توانستیم در نیمه اول دروازه پاس را باز کنیم هر چند نباید از یکی دو موقعیت پاس نیز گذشت. ولی در نیمه دوم و در ابتدای بازی و خلاف مسیر بازی یک گل دریافت کردیم که بعد از این گل به مدت 10 دقیقه تیم دچار شوک شد. مربیان باید این مشکل را برطرف کنند زیرا هر بازی ممکن است تیم گل بخورد ولی تیم باید عکس‌العمل سریعتری بعد از گل داشته باشد. ولی  خوشبختانه بعد از گذشت این ده دقیقه در ادامه موفق شدیم دو بار دروازه پاس را باز کنیم و پیروز میدان باشیم.  این برد برای ما می تواند سر آغاز موفقیت‌های آتی باشد.
ضمن اینکه من اکنون خوشحال هستم که بازیکنان جوانی مانند محمد پروین که جذب کردیم انقدر با انگیزه و با اعتماد به نفس بازی می‌کنند. با وجود این جوانان پرسپولیس سال‌ها بیمه است.
انصاری‌فرد در خصوص آخرین وضعیت هوار ملا محمد گفت: هوار امروز در دفتر من حضور یافت و در جلسه‌ای با ایشان کلیه مشکلات بر طرف شد. هوار بازیکن با اخلاقی است و بسیاری از اخباری که این مدت به نقل از وی منتشر شده بود را تکذیب کرد. هوار روز شنبه به هیات فوتبال  رفته و پس از آن در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد. هوار از هر زمان که کادر فنی صلاح بداند ‌می تواند بازی کند.
وی در مورد سایر بازیکنان خارجی تیم گفت خوشبختانه امروز بازی وسلی تکنیکی و سرعتی و تیاگو را همه دیدند. آرفی نیز انشاء ا... از بازی بعد در خدمت تیم است.
انصاری‌فرد  همچنین در خصوص سوالات فراوان هواداران شهرستانی در مورد نحوه عضویت در  کانون باشگاه گفت: برای راه‌اندازی خط اختصاصی برای هوادارن شهرستانی با مخابرات مذاکره کردیم و منتظر راه‌اندازی خط توسط مخابرات هستیم.
انصاری‌فرد در پایان گفت: تمام برنامه ریزی امسال ما علاوه بر موفقیت تیم در میدان حضور هواداران و مشارکت دادن آنها در بخش‌های اقتصادی است. از این رو توقع داریم هواداران ما از برنامه‌های مانند پیش بینی مسابقات فوتبال (SMSCUP)  که کمک به باشگاه است و در عین حال می تواند منافع فراوانی را به هوادار برساند بیشتر استقبال کنند. ضمن اینکه ما هفته آینده اولین بازی خانگی خود را در ورزشگاه آزادی برابر صبا خواهیم داشت. امیدوارم با پرشدن ورزشگاه بازهم به همگان ثابت شود پرسپولیس پر طرفدارترین تیم آسیاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد