مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

هوار محمد رسما قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد

imageهوار ملا محمد امروز با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را امضا کرد.

 هوار ملا محمد که در روز آخر نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوسته بود امروز با حضور در هیات فوتبال تهران آخرین امضای قرارداد خود را انجام داد تا رسماً بازیکن پرسپولس شده و از فردا در تمرینات این تیم شرکت کند.
هوار محمد با توجه به ثبت قراردادش در روز آخر نقل و انتقالات مشکلی برای بازی کردن به لحاظ قانونی ندارد و از زمانی که به مرز آمادگی برسد و کادر فنی تشخیص دهد می‌تواند بازی کند.

*****

نامه باشگاه پرسپولیس درباره کلاه‌کج

پرونده کاملی در خصوص پایان خدمت سربازی عادل کلاه کج از سوی باشگاه

پرسپولیس به سازمان لیگ ارسال و در آن عنوان شده مشکل این بازیکن برای بازی در پرسپولیس حل شده است اما همچنان این بازیکن به دلیل نداشتن کارت بازی نمی‌تواند در دیدارهای پرسپولیس به میدان برود. این در حالی است که قرارداد کلاه کج با پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است.
به همین دلیل باشگاه پرسپولیس امروز در نامه‌ای از شریفی؛ رئیس کمیته انضباطی خواست برای دومین بار مشکل این بازیکن را با توجه به پرونده تکمیلی او حل کند. بار اول کمیته انضباطی در جریان مشکل این بازیکن با صبا وارد عمل شد و به سود پرسپولیس رای داد.
پرسپولیسی‌ها معتقدند باشگاه صبای قم برای حضور کلاه‌ کج در پرسپولیس ایجاد مشکل می‌‌کند.
کلاه کج برای گرفتن گواهی خدمت خود باید به حوزه نظام وظیفه قم نیز برود تا برگه خود را دریافت کند

*****

زارعی: برای قهرمانی در لیگ نهم استارت زدیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازی مقابل پاس همدان برای قهرمانی در لیگ نهم استارت زدیم.

مجتبی زارعی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برتری 2 بر یک برابر پاس اظهار داشت: بازی سختی در خانه پاس همدان برگزار کردیم. در نیمه اول از حریف برتر بودیم اما باز هم در ضربات آخر بی دقت نشان دادیم. باید بگویم باز هم شرمنده هواداران هستم. هنوز بازی با استقلال اهواز را فراموش نکرده‌ام که می‌توانستیم در موقعیتی مناسب با یک گل از تساوی در آن دیدار جلوگیری کنم.
زارعی ادامه داد: می دانم هواداران از ما فقط قهرمانی می‌خواهند. فکر می کنم برد مقابل پاس همدان استارت پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نهم بود.
وی در خصوص حضورش در پست هافبک کناری گفت: مشکلی برای بازی در جناحین ندارم و فقط هدفم این است که دستورات کادر فنی را انجام دهم. البته برای گلزنی‌ام در لیگ برتر لحظه شماری می‌کنم.
این بازیکن تاکید کرد: باید به پاس همدان و کادر فنی این تیم تبریک بگویم چون تیم بسیار خوبی دارند اما ما توانستیم با پیاده کردن دستورات کادرفنی و تلاش بازیکنان به 3 امتیاز برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد