مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کفاشیان: به عقب برگردیم، دایی را انتخاب نمی‏کنم

imageرییس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت از برکناری من از فدراسیون فوتبال توهم برخی از رسانه‌هاست که آن را مطرح کرده و به آن دامن می‌زنند.

 علی کفاشیان پیرامون اخباری مبنی بر برکناری او از فدراسیون فوتبال پس از حضور علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی اظهار کرد: این روزها خبرهایی مبنی بر رفتن من از فدراسیون فوتبال و عملکرد ضعیف این فدراسیون مطرح می‌شود که اصولا سلیقه‌های شخصی برخی افراد و رسانه‌هاست. معتقدم اینها توهمات آنهاست که مطرح کرده و به آن دامن می‌زنند. آنها اگر سند و مدرکی مبنی بر مدیریت نامناسب و ضعف در عملکرد فدراسیون فوتبال دارند، می‌توانند ارایه کنند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال مجمع دارد که 74 نفر در این مجمع عضو هستند و آنها تعیین می‌کنند که چه کسی رییس فدراسیون فوتبال باشد و چه کسی برکنار شود. فوتبال اکنون به وسیله‌ی فرد یا گروه خاصی اداره نمی‌شود بلکه صدها باشگاه ورزشی، هیات‌ها و ... در آن به فعالیت مشغول هستند و در تصمیمات کلان آ‌ن به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دخیل هستند. مطمئنا اگر فوتبال ما ثبات مدیریتی نداشته باشد، صدمه خواهد دید. فدراسیون فوتبال مدیریت خود را قاطعانه و محکم ادامه خواهد داد و اکنون نیز مشغول اداره کردن فوتبال کشور هستیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برگردد آیا علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کنید نیز گفت: دایی یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده و هست که سال‌ها برای این کشور افتخارآفرینی کرده است. ما باید قدردان زحمات او در زمان سرمربیگری‌اش در تیم ملی باشیم اما، اگر زمان به عقب برگرد، او را برای سپردن هدایت تیم ملی انتخاب نمی‌کنم چرا که دایی باید تجربه‌ی بیشتری کسب کرده و در شرایط بهتری به کارش ادامه دهد.

*****

قطبی: پتانسیل ما از بحرین بالاتر است
افشین قطبی سرمربی تیم ملی در مورد دیدار با بحرین

دیدگاه ویژه‌ای دارد.او که چندی پیش با اطمینان خاصی از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا حرف زد،تاکید می‌کند که ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها باید با تمامی تیم‌های مطرح آسیا بازی کند.

قطبی سرمربی تیم ملی که در بحرین به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «با وجود آنکه لژیونرها را برای دیدار برابر بحرین در اختیار نداریم اما به هیچ وجه نگران این بازی نیستم چون اعتقاد دارم پتانسیل فوتبال ایران بالاتر از بحرین است و با همین بازیکنانی که در اختیار داریم و بدون لژیونرها می‌توانیم بحرین را شکست دهیم.» سرمربی تیم ملی در ادامه از بدقولی مسئولان الاهلی امارات برای در اختیار گذاشتن مهرزاد معدنچی گلایه کرده و می‌گوید: «پیش از این طبق هماهنگی به عمل آمده قرار بود مهرزاد معدنچی را در اختیار بگیریم اما متاسفانه این موضوع عملی نشد تا ما عملا هیچ ملی‌پوشی را در دیدار با بحرین در اختیار نداشته باشیم.»

قطبی در رابطه با شرایط تیم بحرین گفت: «از بازی با بحرین و شرایط این تیم خبر دارم و می‌دانم که حریف ما قصد دارد در یک بازی حساس به مصاف عربستان برود و این بازی دوستانه تاثیر بسزایی برای بحرین و آمادگی روحی و جسمی این تیم پیش از دیدار با عربستان دارد.» سرمربی تیم ملی در رابطه با دیدار عربستان برابر بحرین گفت: «بحرین بازی حساسی را برابر عربستان پیش‌رو دارد، هر چند که من اعتقاد دارم شانس عربستان برای پیروزی بر بحرین بیشتر است چون بحرین از دید من ضعیف‌تر از عربستان است البته کاملا از نتایج قبلی تیم ملی بحرین و برد 2 بر یک این تیم مقابل کنیا باخبرم.» قطبی در پایان خاطرنشان ساخت: «مسلما بازی تدارکاتی نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری شخصیت یک تیم دارد و ما برای آنکه کماکان برای قهرمانی در جام‌ملت‌ها یکی از شانس‌های قهرمانی باشیم از دید من باید با تمام تیم‌های مطرح آسیا بازی کنیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد