مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

23 بازیکن برای دیدار با ازبکستان دعوت شدند

imageاز سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی 23 بازیکن اعزامی به ازبکستان جهت برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور اعلام شد که در بین اسامی نام بازیکنان لژیونر نیز به چشم می خورد.

برای حضور در دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان برابر ازبکستان، افشین قطبی 23 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

بر این اساس، اسامی ملی پوشان دعوت شده به این اردو به شرح زیر هستند:
سیدمهدی رحمتی، وحید طالب لو، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، فرزادآشوبی، آرش برهانی، خسرو حیدری،  سید جلال حسینی، هادی نوروزی، حسین کعبی، حسین کاظمی، حسن اشجاری، میثاق معمارزاده، علیرضا محمد، محمد نصرتی، پژمان نوری، فرشید طالبی، فریدون زندی، مجتبی زارع، مهرزاد معدنچی، ایمان مبعلی، جواد نکونام و مسعود شجاعی.

تیم ملی فوتبال ایران به سرمربیگری افشین قطبی و مربیگری پیتر بیوتر، عبدالکنی کنوپ و سرپرستی علی اصغر حاجیلو روز جمعه 13/6/88 تهران را به مقصد ازبکستان جهت انجام دیدارهای تدارکاتی ترک می کنند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان روز 14 شهریور ماه در تاشکند برگزار خواهد شد.

تیم کشورمان در دیدار تدارکاتی که دوشنبه شب هفته جاری در منامه برگزار شد در غیاب بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب بحرین شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ویداوست پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ http://www.vidavest.com

مستند بارداری (حاملگی)

این برنامه جذاب که محصول کانال DISCOVERY می باشد بینندگان را از لحظه شروع برنامه یعنی لحظه آغاز حاملگی تا تولد با خود همراه می کند. مستند pregnancy guide با استفاده از تصویربرداری پیشرفته وتصویر سازی کامپیوتری تمامی مراحل رشد جنین و تغییراتی که در مادر آبستن در طول حاملگی رخ می دهد را به تصویر کشیده و همچنین یک رویان شناس و متخصص مامایی و زنان و زایمان از دانشگاه پزشکی Georgetown گزارش فرآیند بالینی تولد و انجام جراحی مادر آبستن را انجام می دهد. این برنامه در نهایت با نمایش دو متد تولد یعنی تولد طبیعی و تولد همراه با جراحی به پایان می رسد.

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر به ویداوست مراجعه کنید :
http://www.vidavest.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد