مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تیم پرسپولیس مشکلی برای خروج از امارات نداشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای خروج از امارات ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، عباس انصاری فرد درباره برخی شایعات پیرامون ناتوانی پرسپولیس در تسویه مالی هتل محل اقامت این تیم در امارات و همچنین عدم انجام این کار از سوی مسوولان باشگاه النصر اظهار کرد: چنین مسائلی صحت ندارد. از یک طرف چون باشگاه النصر میزبان این تورنمنت است و تمامی هزینه‌ها بر عهده باشگاه النصر است بنابراین تعهد مالی برای ما وجود ندارد و از سوی دیگر باشگاه النصر نیز مشکلی برای پرداخت پول هتل نداشته و این مسائل بعدازظهر چهارشنبه حل شده است.

وی درباره دعوت از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به کنسول‌گری ایران در امارات و اینکه بازیکنان این تیم پس از مراجعه به کنسول‌گری با درهای بسته روبه‌رو شدند و مورد پذیرش قرار نگرفتند نیز گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر چنین اتفاقی رخ داده کنسول‌گری ایران در امارات کم‌لطفی کرده است.

وی درباره دلایل حضور پرسپولیس در تورنمنت امارات نیز گفت: نظر کرانچار سرمربی تیم این بود که پرسپولیس به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارد و او نمی‌تواند تمامی نفرات تیم را در بازی‌های رسمی مورد آزمایش قرار دهد. بنابراین این تورنمنت فرصت خوبی برای انجام بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس بود.

وی درباره رضایت از عملکرد کرانچار نیز گفت: اکنون برای ابراز رضایت بسیار زود است و برای رضایت کامل باید نتایج کار این مربی را ببینیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره بحث اسپانسر باشگاه و همچنین مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت: در بحث اسپانسر کارهای لازم انجام شده و تنها موافقت سازمان تربیت بدنی مانده است. در بحث مطالبات مالی بازیکنان نیز به امید خدا در تلاش هستیم تا مسائل برطرف شود.

وی درباره اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل النصر در یک نیمه با پیراهن‌های تولیدی شرکت آل اشپورت و در نیمه دوم با پیراهن‌های تولیدی دیگری به میدان آمده‌اند نیز گفت: قرارداد ما با شرکت تولیدی حصاری است اما شرکت آل اشپورت نیز یک دست پیراهن به ما هدیه داده بود که بازیکنان تیم ابتدا این پیراهن‌های اهدایی را به تن کردند اما به دلیل گرما و رطوبت هوا، در نیمه دوم پیراهن‌های خود را تعویض کردند و از آنجا که پیراهن‌های اهدایی تنها یک دست بود، تیم پیراهن‌های دیگر را به تن کرد.

عباس انصاری فرد درباره پتانسیل‌های موجود در جذب حمایت‌های مالی هواداران نیز گفت: نباید فراموش کرد پرسپولیس بیش از 30 میلیون هوادار دارد. این یعنی اینکه پرسپولیس به اندازه جمعیت یک کشور هوادار دارد. آن هم جمعیتی که در میانشان مخالف یا بی‌تفاوت وجود ندارد و همه موافق هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد