مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

ذوب آهن 1-1 پرسپولیس؛ تساوی غول‏ها در فولادشهر

imageحساس‏ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر مساوی شد... .

دیدار تیم‏های ذوب آهن و پرسپولیس در ادامه رقابت‏های هفته پنجم با تساوی 1-1 به پایان رسید.
سرخپوشان پایتخت که در ده بازی اخیر خود در ورزشگاه فولادشهر تنها یک‏بار برنده از میدان خارج شده بودند، بازی را هجومی آغاز کردند و چندین بار تا مرز فروپاشی دروازه شهاب گردان پیش رفتند اما بی‏دقتی مهاجمان و عملکرد خوب مدافعان ذوب آهن باعث شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد. بازیکنان ذوب آهن علارغم اینکه در ورزشگاه خانگی خود بازی می‏کردند در نیمه اول تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس قرار گرفتند و حتی ابراهیم‏زاده مجبور شد پیش از سوت پایان نیمه اول دست به تعویض بزند.
نیمه دوم نیز با حملات شاگردان کرانیکار شروع شد تا اینکه " کریم باقری " که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول بود، در دقیقه 53 با یک شوت غیر قابل مهار و سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را باز کرد تا سرخپوشان پایتخت مزد حملات پرتعداد خود را بگیرند. اما این برتری دیری نپایید و " سید محمد حسینی " مدافع پیش‏کشیده ذوب آهن در دقیقه 58 روی یک پرتاب اوت بلند و اشتباه مدافعان میانی پرسپولیس، دروازه معمارزاده را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل بازیکنان ذوب آهن از تحلیل بدنی بازیکنان پرسپولیس نهایت بهره را بردند و توپ و میدان را در دست گرفتند ولی در نواختن ضربات نهایی ناموفق بودند تا هفدهمین دوئل پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

ذوب آهن 1-1 پرسپولیس
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان، 15 هزار نفر
گل: سیدمحمد حسینی 58(ذوب آهن) کریم باقری 53(پرسپولیس)
کارت زرد: سیدمحمد حسینی، محسن مسلمان(ذوب آهن) مجتبی شیری، محمد پروین(پرسپولیس)
داور: علیرضا فغانی


ترکیب ذوب آهن: گردان، طالبی، صلصالی، حسینی، اشجاری، صالحی‏نژاد، منصوری، حدادی‏فر(55 کاسترو)، امرایی(40 مسلمان)، فرهادی، محمد قاضی(85 عشوری)
سرمربی: منصور ابراهیم‏زاده

ترکیب پرسپولیس: معمارزاده، باقری‏ها، حیدری، مجتبی شیری، علیرضا محمد، کلاه‏کج(72 علی‏عسگر)، بادامکی، بائو، پروین(67 وسلی)، باقری، نوروزی(مجتبی زارعی 81)
سرمربی: زلاتکو کرانیکار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد