مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عباس انصاری‏فرد: محال است استعفا بدهم

imageبدون پرداختن به حاشیه‌ سراغ اصل مطلب می‌‌رویم آن هم به بهانه ادعای جدید عباس انصاری‌فرد که گفته اگر پول نرسد از پرسپولیس می‌رود.

در یکی از برنامه‌های تلویزیونی رخصت که مجری آن پیمان یوسفی بود و عباس انصاری‌فرد هم یکی از میهمانان آن برنامه، مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که نه به پول سازمان نیاز دارد و نه پول هدایتی. این حرف باعث شد تا هدایتی با تلفن استودیو تماس بگیرد اما برای اینکه بحث و جدلی میان آنها صورت نگیرد صدای او را پخش نکردند و مجری برنامه از طرف او نقل قول کرد.

 حال سوال این است که چرا انصاری فرد ادعای خود را فراموش کرده وشاید دلیلش موافقت نکردن با اسپانسر مورد نظر او باشد. اما به هر حال هنوز 5 هفته از لیگ گذشته و بازیکنان پرسپولیس یک بار برای مطالباتشان دست به اعتراض زدند اتفاقی که در زمان مدیریت حبیب کاشانی به هیچ وحه دیده نشد.

شاید انصاری‌فرد هم به اخبار شنیده شده پیرامون برکناری‌اش باور دارد و می‌خواهد

با این حرف‌ها بهانه‌ای برای رفتن داشته باشد. اما این همه مشکل مدیرعامل نیست، امروز حرف‌هایی شنیده می‌شود که باید از سوی انصاری‌فرد پاسخ داده و برخورد شود.

این‌که می‌گویند حوار ملامحمد حدود 180 هزار دلار دریافت کرده و به او گفته‌اند چیزی نگوید بازیکنان معترض نشوند و یا اینکه سه بازیکن پرسپولیس که در 5 بازی فیکس بوده‌اند از سوی مدیرعامل به کرانچار سفارش شده‌اند که باید بازی کنند و یا... بحث‌هایی است که اگر شفاف از سوی مدیرعامل جواب داده نشود ایجاد شکاف میان بازیکنان خواهد کرد و در نهایت تیم متضرر می‌شود.

جالب اینکه یکی از سه بازیکن مورد نظر کسی است که فصل گذشته خیلی کم فرصت بازی پیدا کرد آن هم پس از جدایی افشین قطبی، حتی در زمان وینگادا هم شانس زیادی را به دست نیاورد.

امروز بازیکنان از اینکه 300- 200 میلیون را میان 13-12 نفر تقسیم می‌کنند و در عوض می‌شنوند به هوار 180 هزار دلار داده‌اند دلخورند.

عباس انصاری‌فرد که تیمش نسبت به روزهای اول بهتر بازی می‌کند و مقابل ذوب‌آهن تیم خوبی نشان داد باید ذهنیت بازیکنانش را از این مسائل پاک کند. او باید بداند امروز در حالی این حرف‌ها شنیده می‌شود که پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد و اگر روزی توپ‌های آنها وارد دروازه نشود آن وقت صدای اعتراض بازیکنان هم بیشتر خواهد شد.

شاید برای بسیار گمانه‌زنی های محافل ورزشی و خبری زیاد مهم نباشد اما باید به تمام این مباحث گوش فر داد تا گار فردا خبری که امروز در حد یک گمانه زنی مطرح می‌شود رنگ واقعیت به خود گرفت زیاد از شنیدن آن متعجب نشویم.

این روزها خبرهای محرمانه و زمزمه‌های پنهانی حکایت از آن دارد که عملکرد سوال برانگیز مدیران وقت پرسپولیس خط به خط به رئیس جدید سازمان تربیت بدنی گزارش می‌شود و این احتمال وجود دارد که به زودی خبرهای تازه‌ای از تغییرات مدیریتی در این باشگاه در محافل خبری منتشر شود.

گفته می‌شود ارتباط تنگاتنگ برخی مدیران باشگاه پرسپولیس با تنی چند از واسطه‌های جا به جایی بازیکنان فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث‌های بسیار زیادی را به وجود آورده که همین عامل باعث شده ابهامات درباره مدیریت انصاری فرد به شکل خارق‌العاده‌افزایش یابد.

در همین حال عباس انصاری‌فرد  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همه چیز را از بیخ و بن تکذیب می‌کند و می‌گوید: «محال است بروم.»

عباس انصاریفرد با رد تمام این شایعات در گفت و گو با خبرنگاران توضیح داد: «من و استعفا؟... من قبلا هم گفته بودم اهل استعفا دادن نیستم و با مطرح کردن این شایعه بعضی‌ها شیطنت کرده‌اند. الان هم می‌گویم محال است استعفا بدهم و تهدید هم نکرده‌ام که می‌روم. می‌مانم و تا جایی که می‌توانم مشکلات پرسپولیس را حل می‌کنم.»

حالا باید منتظر بمانیم تا مشخص شود چه اتفاقی در باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده روی خواهد داد اما منابع موثق خبری تغییرات در باشگاه پرسپولیس حتمی‌می‌دانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد