مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

فاصله آشکار میان هدایتی و حبیب کاشانی

imageحسین هدایتی خودش را یک پرسپولیسی می‌داند که در هر شرایطی حاضر به کمک کردن به این باشگاه است. ما هم فرض را بر این می‌گذاریم که ادعای او کاملا صحیح باشد اما آیا فقط یک هوادار با کمک‌های مالی‌اش هوادار می شود؟ آیا نباید مراقب ادبیات و شکل گفتار یا رفتار مقابل مجموعه پرسپولیس هم بود؟ اگر خرج کردن ریال و دلار معیار هوادار بودن است، هواداری که بضاعت مالی مناسبی ندارد، نمی‌تواند یک هوادار شناخته شود؟! پس حسین هدایتی هم اگر قصد کمک دارد و خود را هوادار پرسپولیس می‌داند از طرق مختلف می‌تواند نیت خیرش را عملی کند. او چرا خود را محق می‌داند که تا این حد در مورد پرسپولیس مصاحبه کند؟ آیا غیر از این است که هواداران می‌خواهند همان ذهنیت قبلی را نسبت به او داشته باشند، چرا که آنها بهترین داور خواهند بود. شاید این وظیفه همان کسانی باشد که وقتی او از منزلش خارج می‌شود کنارش هستند و معمولا به جای او هم تصمیم می‌گیرند و به او یادآور شوند فقط به عنوان یک هوادار از دور پیگیر نتایج پرسپولیس باشد. نمونه بارز این ادعا حبیب کاشانی است. همان‌روز قبل از شروع لیگ که بحث بازگشت کاشانی به پرسپولیس سوژه اصلی مطبوعات شده بود هیچ وقت ندیدیم و حتی به یاد هم نداریم که او پیرامون پرسپولیس صحبت خاصی کرده باشد. آیا غیر از این است که کاشانی پرسپولیس را قهرمان تحویل مدیرانی مانند هدایتی داد و بعد علیه همین مردان و نتایج‌شان کلامی حرف نزد؟!
همین الان با بازیکنانی که در زمان مدیریت کاشانی در پرسپولیس بودند صحبت می‌کنیم از کاشانی به نیکی یاد می‌کنند، حتی بعضی از فوتبالیست‌ها که از همقطاران خود در مورد حسن رفتار کاشانی شنیده‌اند آرزو دارند روزی در تیمی بازی کنند که مدیرعاملش او باشد.
الان هم هدایتی نباید در مورد پرسپولیس اظهار نظر خاصی داشته باشد و مدام از کمک‌های مالی‌اش به آنها در صورت تمایل‌شان بگوید. مگر عباس انصاری‌فرد با تمام اشکالاتی که به مدیریتش وارد می‌باشد تا الان در مورد استیل آذین صحبت کرده است؟ هدایتی اگر همه تمرکزش را به تیمش بدهد و زمانی که به تماشای بازی استیل‌آذین می‌نشیند، حواسش به بازی پرسپولیس نباشد، آن‌وقت تیمی مدعی خواهد داشت.
اما با همه این حرف‌ها وقتی به یاد ادعای آرسن ونگر می‌افتیم که در زمان پرسپولیس آری‌هان، در جلسه‌ای که در اردوی اتریش با سرمربی پرسپولیس داشت و شنید که این تیم ایرانی هواداران میلیونی دارد گفت: «پس شما تیم بسیار ثروتمندی هستید!» این سوال پیش می‌آید که چرا تیمی با این همه هوادار باید همیشه مشکل مالی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد