مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت: یک روز دوباره به داربی برمیگردم

صرف نظر از غیبت ستارههایی مثل مجتبی جباری و علی کریمی و کمرنگ شدن چهرههایی چون افشین قطبی، قلعه نویی و البته علیرضا نیکبخت، احتمالا لحظات هیجانانگیز داربی 67 به حداقل خواهد رسید. پس از سه فصل بر تن کردن پیراهن سرخ غیبت علیرضا iran - nikbakht vahediنیکبخت در پرسپولیس احساس میشود به ویژه وقتی پیراهن شماره 10 او را بر تن یک بازیکن معمولی مثل میثم بائو میبینیم. نام نیکبخت که پای ثابت تمام داربیهای پایتخت در یک دهه اخیر بوده، امروز پس از علی پروین به عنوان بازیکنی که بیشترین حضور را در داربی داشته، مطرح میشود. او که در این فصل باید بازی استقلال و پرسپولیس را از تلویزیون خانگی تماشا کند، داربی 67 را فاقد جذابیتهای هیجانانگیز پیشبینی میکند: «به نظر من غیبت بازیکنانی که میتوانند یکتنه نتیجه داربی را رقم بزنند، مسلما در کیفیت بازی تاثیر منفی دارد. استقلال و

به ویژه پرسپولیس بازیکنان جدید زیادی را جذب کردهاند که با حساسیتهای داربی بیگانه اند. تصور میکنم به همین دلیل داربی 67 چنگی به دل نخواهد زد.»

 قضاوت در مورد نتیجه داربی برای علیرضا نیکبخت که 13 سال از فوتبالش را در استقلال و پرسپولیس گذرانده کار آسانی نیست. او با احتیاط مفرطی در اینباره صحبت میکند: «چون خودم در داربی حضور ندارم طبیعتا نمیتوانم نظر خاصی داشته باشم اما استقلال بازیکنان بهمراتب بهتری جذب کرده و شباهت زیادی دارد به همان تیمی که در آخرین حضور من در استقلال قهرمان لیگ شد. بهطور کلی استقلال را تیم بهتری میبینم.» ستاره سابق استقلال و پرسپولیس با حسرت در مورد غیبتش در داربی 67 حرف میزند اما همچنان امیدوار است بتواند رکوردش را ارتقا دهد و بالاتر از علی پروین قرار بگیرد: «خیلی دوست داشتم در داربی بازی کنم و نمیتوانم علاقهام به حضور در این بازی را پنهان کنم. به هرحال فوتبال هزار و یک رو دارد و من میتوانم همه کاری در این فوتبال انجام بدهم. مطمئنا یک روز میتوانم دوباره در داربی بازی کنم و چه بسا رکورددار شوم.»

به رغم اینکه حدود چهار ماه از محرومیت علیرضا نیکبخت گذشته اما او همچنان در کانون توجه قرار دارد و اظهارنظرهای گاه وبیگاه نیکبخت به جذابیت روزنامههای ورزشی افزوده است. او البته با عدم رضایت از وضعیت موجود میگوید: «واقعا باید برای این فوتبال تاسف خورد. فوتبال ایران به حدی حقیر و بیستاره شده که با وجود گذشت چهار ماه از محرومیتم هنوز هم همه بهدنبال نیکبخت هستند. شاید فوتبال ایران غیر از نیکبخت ستاره دیگری ندارد که هنوز هم در مورد من حرف میزنند.» اشاره علیرضا نیکبخت به حرفهای میثم بائوست که در گفتوگویی او را شماره 10 خاطرهانگیز پرسپولیس ندانسته بود. «در مورد حرفهای بائو فقط میتوانم بگویم دستش درد نکند، همین.»

شائبه هایی که در مورد احتمال توصیه های پنهانی برای رقم خوردن نتیجه مساوی در داربیهای پایتخت بهوجود آمده، دستکم در چند فصل گذشته مطرح بوده است. نیکبخت اما امروز در مقام بازیکنی که در یک دهه اخیر بیشترین حضور را در این دست بازیها داشته، با رد این نظریه میگوید: «در تمام سالهایی که با پیراهن استقلال و پرسپولیس در داربی بازی کردم، هرگز توصیهای برای مساوی شدن بازی به ما نشد و من این را با قاطعیت اعلام میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد