مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مصاحبه جالب و خواندنی با جواد کاظمیان(حتما بخوانید)

 

کاظمیان: کریمی بیش از 70 درصد مشکلات پرسپولیس را حل می‌کرد 

 

جواد کاظمیان مدت‌هاست از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران فاصله گرفته و ترجیح داده فوتبالش را در امارات دنبال کند. او برخلاف گذشته این بار پس از یک فصل دیگر تیمش را عوض نکرد و ترجیح داد که برای دومین سال پیاپی پیراهن عجمان را بر تن کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، او در آستانه شروع لیگ امارات، امیدوار است یک فصل خوب را پشت‌سر گذاشته و در حالی که تیم‌های اماراتی دیگر تمایلی برای جذب بازیکنان ایرانی ندارند همچنان بتواند در لیگ این کشور خودش را حفظ کند. کاظمیان در مورد آخرین وضعیتش در عجمان و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگو می‌کند:

 

حدود یک هفته به شروع لیگ امارات باقی مانده است. وضعیت عجمان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. البته ما پس از پشت‌سر گذاشتن اردوی اتریش و در زمانی که به امارات برگشتیم چند بازی دوستانه انجام دادیم که متاسفانه در همه بازی‌ها شکست خوردیم. در آخرین بازی تدارکاتی الاهلی را بردیم و فکر می‌کنم این برد انگیزه مثبتی را به تیم تزریق کرد و حالا از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار داریم.

 

چرا تعداد باخت‌های شما در بازی‌های دوستانه زیاد بود؟

حدود 14 بازیکن ..... 

برای خواندن ادامه این مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید

جدید به ترکیب عجمان اضافه شده و از بین بازیکنان سال گذشته فقط 3 نفر در تیم ما حضور دارند. به هرحال این موضوع ناهماهنگی‌هایی را به وجود می‌آورد و مربی هم در این مدت سیستم‌های مختلفی را امتحان کرد و فکر می‌کنم سیستم او در بازی آخر بد نبود.

 

مثل اینکه در مورد مسائل مالی با مسئولان عجمان اختلاف داری، اینطور نیست؟

تنها مشکل من همین موضوع است و هنوز بابت فصل جدید حتی یک درهم هم از باشگاه عجمان دریافت نکرده‌ام. حتی 3 بازیکن خارجی ما هم درصدی از مبلغ قراردادهایشان را گرفته‌اند ولی متاسفانه من پولی دریافت نکرده‌ام.

 

بابت این موضوع با عجمانی‌ها اختلاف داری؟

من با آنها حرف زدم. مسئولان عجمان گفتند که تو را از خودمان می‌دانیم و حسابت با بقیه بازیکنان جداست. در ضمن شیخ باشگاه هم مدتی پیش در روزنامه‌ها از من تعریف و تمجید کرد که البته ربطی به مسائل فوتبالی نداشت. او مرا یک بازیکن حرفه‌ای خواند و به خاطر همین مسائل، تصمیم گرفتم تا یک هفته دیگر صبر کنم.

 

اگر تا یک هفته بعد هم پولت را ندادند چه واکنشی نشان می‌دهی؟

مشکل خاصی نیست. به طور حتم پولم را می‌گیرم.

 

کار کردن با زوماریو مربی برزیلی چطور است؟

مربیان برزیلی اصولا سخت‌گیر هستند و به کار بدنسازی اهمیت زیادی می‌دهند. من در الشباب هم زیرنظر مربی برزیلی کار کردم و در 8-7 سال اخیر هیچ وقت به این خوبی تمرینات بدنسازی را انجام نداده بودم. زوماریو مربی خوب و باشخصیتی است و من از کار کردن با او راضی هستم.

 

عجمان این فصل مدعی قهرمانی است؟

خیر، ما اصلا مدعی نیستیم. اگر در پایان فصل بین 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم یک نتیجه قابل قبول محسوب می‌شود.

 

فکر می‌کنی چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی است؟

به نظر من العین و الجزیره مدعیان اصلی هستند.

 

تو معمولا عادت داری که هر فصل تیمت را عوض کنی، چرا امسال تصمیم گرفتی که برای دومین سال در عجمان بمانی؟

اولا که پیشنهاد مالی آنها خوب بود. در ضمن من از جو عجمان و رابطه خوبی که با بازیکنان این تیم داشتم، بسیار راضی بودم. سرمربی هم اعتقاد خاصی به بازی من دارد و همین موضوع باعث شد که بمانم.

 

به نظر تو چرا تعداد بازیکنان ایرانی در لیگ امارات نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است؟

به نظر من این مسئله به عملکرد خود بازیکنان برمی‌گردد. در ضمن در امارات سطح توقعات و بازیکنان خارجی بالاتر رفته و فکر می‌کنم با ادامه این روند در سال‌های آینده، تعداد بازیکنان ایرانی در لیگ امارات به عدد صفر برسد.

 

چرا تصمیم نداری به فوتبال ایران برگردی؟

به هرحال سرنوشت اینطور رقم خورده است. وقتی می‌بینم که در بازی‌های پرسپولیس بیش از 70 هزار نفر در استادیوم حضور دارند حسرت می‌خورم و هوای بازگشت به سرم می‌زند ولی فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها برگردم.

 

خیلی‌ها معتقدند به خاطر پول در امارات مانده‌ای. درست است؟

من هیچ وقت اهل دروغ گفتن نیستم و از حقیقت فرار نمی‌کنم. بله، عامل اصلی ماندن من در لیگ امارات به مسائل مالی برمی‌گردد. البته در اینجا آرامش دارم و از هر حاشیه‌ای دور هستم که این آرامش باعث شده به حضور در فوتبال ایران فکر نکنم. به طور مثال وقتی در پرسپولیس بازی می‌کردم و یک بازی را می‌باختیم تا یک هفته غذا نمی‌خوردم، با خانواده‌ام حرف نمی‌زدم و نمی‌توانستم به کوچه و خیابان بروم. ولی الان آرامش دارم و مادرم هم از من راضی است. اینجا در استادیوم‌ها علیه کسی شعار نمی‌دهند و حاشیه‌ای هم وجود ندارد. من این فضا را دوست دارم. البته باز هم می‌گویم که دیدن بازی‌های پرسپولیس با 70 هزار تماشاگر، برایم حسرت‌آور است ولی من باید بین پول و آرامش لیگ امارات و این تماشاگرها فقط یکی را انتخاب کنم و باید منطقی فکر کنم. در بازی‌های ما بیشتر از 50 نفر تماشاگر حضور ندارند که این 50 نفر هم فامیل‌های بازیکنان هستند. در ضمن گاهی مواقع اتفاقاتی را می‌بینم که باعث می‌شود برای بازگشت به ایران بیشتر تردید داشته باشم. شما دیدید که با فوتبالیستی مثل علی کریمی که خیلی از من تواناتر و سرشناس‌تر است چه برخوردی شد و در نهایت پرسپولیس را ترک کرد.

 

فکر نمی‌کنی، پرسپولیس کریمی را خیلی راحت از دست داد؟

من در جریان نیستم و اطلاعاتی هم در این مورد ندارم ولی به نظر من کریمی اگر می‌ماند بیش از 70 درصد مشکلات پرسپولیس را حل می‌کرد.

 

در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنی؟

اصلا نمی‌توانم تصور کنم که در ایران برای تیم دیگری به جز پرسپولیس بازی کنم.

 

هنوز هم به حضور در تیم ملی امیدوار هستی؟

چرا نباید امیدوار باشم؟ من از 18 سالگی عضو تیم ملی بودم و فقط در زمان علی دایی دعوت نشدم. در زمان قطبی هم دعوت شدم که بنا به دلایلی اردو را ترک کردم.

 

دوست نداری در مورد دلایل ترک اردو حرف بزنی؟

بهتر است در مورد گذشته حرف نزنم. من امیدوار بودم که بازی کنم ولی اتفاقات دیگری افتاد. در ضمن پس از صحبتی که با قطبی داشتم از اردو رفتم.

 

ولی شاید پس از بازگشت به تیم ملی باز هم چنین شرایطی داشته باشی و قطبی از تو استفاده نکند.

اگر در سه، چهار بازی پشت سر هم بازی کنم به طور حتم جای ثابتی در تیم ملی پیدا خواهم کرد. من به هیچ عنوان ناامید نیستم و امیدوارم که به تیم ملی برسم.

 

می‌گویند با افشین قطبی اختلاف داری؟

خیر، اصلا اینطور نیست. چرا باید با قطبی اختلاف داشته باشم.

 

برای خیلی‌ها این موضوع تبدیل به یک سئوال شده که چرا جواد کاظمیان در رده ملی به حقش نرسیده؟

به هرحال این ذات فوتبال است. من در رده جوانان و امید بسیار موفق بودم ولی در رده ملی هیچ‌وقت فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایم نداشتم و هر وقت هم که بازی می‌کردم در بازی‌های تدارکاتی کم‌اهمیت بود. البته بیشترین بازی را زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی انجام دادم که او البته عقیده داشت به عنوان یک بازیکن تعویضی بیشتر می‌توانم مثمرثمر باشم. الان طوری شده که یک بازیکن با زدن یک گل خیلی زود به تیم ملی دعوت می‌شود ولی من سال‌ها به دلایل مختلف که برای خودم هم مبهم است، دعوت نشدم و در یک بازی مهم 90 دقیقه به من مهلت ندادند تا خودم را نشان دهم. در ضمن 8 سال پشت خط مهدی مهدوی‌کیا ماندم.

 

مدتی پیش باز هم در مورد علی دایی مصاحبه کردی و حرف‌های جنجالی زدی. به نظر می‌رسد هنوز از او دلخور هستی. اینطور نیست؟

دایی در دوران مربیگری‌اش در تیم ملی تنها کسی را که دعوت نکرد من بودم. من از دایی دلخور بودم ولی حالا همه چیز گذشته و دیگر از او ناراحت نیستم. برای دایی آرزوی موفقیت دارم و معتقدم که او هم پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی روزهای سختی را تجربه کرده است.

 

اگر در تیم ملی به تو فرصت داده شود فکر می‌کنی بتوانی جای مهدوی‌کیا را پر کنی؟

من و مهدوی‌کیا در بانک ملی رشد کردیم و خیلی‌ها سبک بازی ما را شبیه به هم می‌دانند. من 28 سال سن دارم و اگر فرصتی به من داده شود به طور حتم خودم را ثابت خواهم کرد.

 

فکر می‌کنی در لیگ برتر ایران چه تیمی قهرمان شود؟

من سپاهان،‌استقلال و استیل‌آذین را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم.

 

چرا اسمی از پرسپولیس نیاوردی؟

پرسپولیس امسال تیم جوانی است و ستاره ندارد. به نظر من این تیم دیر بسته شده و به همین دلیل فکر می‌کنم سپاهان، استقلال و استیل‌آذین مدعیان جدی هستند. البته من عاشق پرسپولیس هستم و دوست دارم که این تیم برنده شود.

 

خیلی‌ها از عملکرد کرانچار انتقاد می‌کنند. نظر تو در مورد این مربی چیست؟

من نظر خاصی ندارم چون این مربی را نمی‌شناسم. من وقتی از الشعب جدا شدم کرانچار به این تیم آمد. البته معتقدم حسین عبدی مربی بادانش و بسیار خوبی است که می‌تواند به کرانچار کمک کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حسین دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://okpnz.blogsky.com

سلام وبلاگ عالی داری اگه میشه منو لXنک کن بعد اطلاع بده منم تورو لینک کنم با اسم امیرحسین
www.okpnz.blogsky.com

ببین دادش اولا که باید رنک پیجت ۳یا بالا تر باشه تا من لینکت کنم!
دوما هر موقع تو لینک کردی بگو تا منم شاید حالا لینکت کردم!
ok?

سحر سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

مرسی همایون خان خوب بود

خواهش میکنم عزیزم
فقط می خوام یه خواهشی کنم دوستانی که کامنت میدن لطف کنن آی دی شونم بزارن(خیلی ممنون)
مرجع خبری پرسپولیس

سحر چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام صبح است اول مهر دل می تپد ز شادی
از شوق کودکانه شهر است پر هیاهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد