مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کرانچار: پرسپولیس مشکل گلزنی دارد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل اصلی تیم ما زدن ضربات آخر است و در واقه پرسپولیس برای زدن گل با مشکل روبرو است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، کرانچار پس از تساوی 2 بر 2 برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازی را هجومی و انفجاری شروع کردیم، اما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. پرسپولیس مشکل تمام کننده و گلزنی دارد.در این دیدار به دلیل غیبت حسین بادامکی مجبور شدم تغییراتی در تیم ایجاد کنم.
وی ادامه داد: تیم 22 بازیکن دارد و باید همه آنها برای هر مسابقه آماده باشند.امروز مهدی شیری و اشپیتیم آرفی در خط حمله خوب بودند، اما مشکل گلزنی تیم همچنان پابرجاست.بازیکنان باید درک کنند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و برای رسیدن به موفقیت تلاش بیشتری داشته باشند.
سرمربی تیم پرسپولیس در مورداعتراض هواداران به خودش گفت: این موضع کاملاً طبیعی است و در فوتبال اروپا هم چنین حوادثی رخ می‌دهد طرفداران برد می‌خواهند و ما باید به پیروزی برسیم.
کرانچار در مورد مشکل شیث رضایی و نیمکت نشینی او گفت: با این بازیکن مشکلی ندارم او اگر می‌خواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد باید تلاش بیشتری کند. اگر چه می‌دانم شما دوست دارید بگویید من با او مشکل دارم، اما اینگونه نیست.
سرمربی کرووات پرسپولیس در مورد قبول کردن بازیکن سفارشی اظهار داشت: کارنامه من در فوتبال اروپا مشخص است و من خودم دشمن این موضوع هستم.من با حسین عبدی و کادر فنی تیم رابطه خوبی دارم و در این دیدار هم می‌توانستیم برنده شویم، اما این فرصت را از دست دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد