مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری فرد: کرانچار تنها یک فرصت دیگر دارد !!!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کرانچار تنها یک فرصت دیگر دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، عباس انصاری فرد که برای تماشای بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل به سالن 12 هزار نفری آزادی آمده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت کادر فنی پرسپولیس گفت: کرانچار تنها یک بازی دیگر فرصت دارد.

وی درباره اعتراض هواداران پرسپولیس گفت: آنها حق دارند اعتراض کنند چرا که پرسپولیس نتیجه نگرفته است، ضمن این که من بازیکن نیستم که بتوانم گل بزنم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که شما سابقه‌ خوبی در آوردن مربی ندارید و وینگادا و کرانچار این مساله را ثابت می‌کند، گفت: من وینگادا را نیاوردم بلکه هدایتی بود که او را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کرد. درباره کرانچار هم باید بگویم در حال بررسی شرایط او هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Omid Yasi چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.biatobarnameh.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.از اینکه جواب شما را در مورد تبادل لینک ندادم عذر میخوام.چون مشکلاتی برای وبلاگ پیش آمده بود. در مورد تبادل لینک من شما رو با اسمی که خواته بودید. لینک کردم. شما هم من رو با اسم (معرفی برنامه های روز دنیا در بیا تو برنامه) لینک کنید.

موفق باشید.

مدیریت بیا تو برنامه...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد