مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کریم باقری: به دربی پایتخت می‏رسم

image کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کمک پزشک تیم به دربی می‌رسم.

کریم باقری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در بازی مقابل راه‌آهن در دقیقه 85 بازی دچار مصدومیت شدم اما چندان جدی نیست.
وی افزود: دوست نداشتم بازی با پیکان را از دست بدهم چون سه امتیاز این بازی برای پرسپولیس مهم است. امیدوارم جایگزین‌های من بتواند برای گرفتن سه امتیاز تمام تلاش خود را انجام دهند.
باقری درباره احتمال نرسیدن به دربی 10 مهر گفت: با کمک دکتر زرینه و با انجام تمرینات اختصاصی به بازی برابر استقلال می‌رسم مگر این که خواست خدا نباشد.

*****

هوار محمد: می‌خواهم اولین گلم را به ثمر برسانم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورت اعتماد کادرفنی می‌خواهم اولین گلم را در دیدار برابر پیکان به ثمر برسانم.

هوار ملا محمد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اگر کرانیکار به من اطمینان کند بازی مقابل پیکان اولین حضور من با پیراهن پرسپولیس به صورت رسمی خواهد بود. به همین دلیل می‌خواهم علاوه بر درخشش در ترکیب تیم برای پرسپولیس گلزنی کنم.
وی افزود: تمرینات خوب پرسپولیس مرا به شرایط آرمانی رسانده است و لحظه شماری می‌کنم تا در مقابل هواداران به میدان بروم.
هوار ملا محمد در خصوص رقیبانش تصریح کرد: با تمام بازیکنان پرسپولیس رفیق هستم و رقابت‌ در مرحله دوم قرار دارد چون همه ما دنبال یک هدف هستیم. ما در تیم ملی عراق با هم رفیق بودیم و پس از مدت‌ها در جام ملت‌های آسیا قهرمان شدیم و خاطره‌ای به یاد ماندنی را به جا گذاشتیم. با حضور تیم‌های قدرتمند آسیا هیچ کس فکر نمی‌کرد که عراق بحران زده به موفقیت برسد اما با دوستی بین بازیکنان این افتخار به دست آمد.
این بازیکن خاطرنشان کرد: من هم مثل همه بازیکنان به حمایت هواداران نیاز دارم تا جایگاه خوبی در پرسپولیس به دست آورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد