مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کرانچار: باید 6 امتیاز بازی با فولاد را بگیریم

سرمربی پرسپولیس گفت: برخی دیدارها از جمله بازی با فولاد 6 امتیازی است و باید با شکست این تیم به صدر جدول نزدیک شویم.


 زلاتکو کرانچار درباره دیدار فردا برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: به دلیل محدودیت مجبور هستم اسم چند بازیکن را که در شرایط خوبی هستند خط بزنم. البته همانطور که قبلا گفته‌ام تمام بازیکنان من آماده هستند و هیچ بازیکن نیمکت‌نشینی در تیم خود نمی‌بینم اما مجبورم به بعضی‌ بازیکنان تا بازی بعد استراحت بدهم.
وی افزود: برخی دیدارها در خارج از خانه 6 امتیازی است. معتقدم شرایط بازی با فولاد این‌گونه است و باید دست پر خارج شویم تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.
کرانچار ادامه داد: در چند روز گذشته تمرینات ویژه‌ای را برای مدافعان در نظر گرفتم و به آنها هشدار دادم که 90 دقیقه به فکر بازی باشند و در برخی دقایق بی‌تفاوت نباشند. اگر این‌گونه باشد دیگر اتفاقات 10 دقیقه آخر بازی با مقاومت سپاسی برای ما رخ نمی‌دهد.
این مربی کروات درباره اعتراض برخی از بازیکنان مانند محمد پروین گفت: من در این باره جوابی نمی‌دهم و می‌توانید از خودشان بپرسید. من تصمیمی می‌گیرم که به نفع تیم باشد. پروین بازیکن خوبی است و باید بهتر شود به همین دلیل بهتر است زیاد وارد حاشیه نشود.
کرانچار خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از فوتبال ایران پیدا کردم امیدوار هستم از این به بعد راحت‌تر تیم را روانه میدان کنم. این شناخت به موفقیت من کمک می‌کند و راحت‌تر در نیم فصل دوم حریفان را پشت سر خواهیم گذاشت.
دیدار فولاد و پرسپولیس ساعت 17 فردا برگزار می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

به جای ۶ امتیاز ۶۰ امتیاز گرفتین جون عمه اتون جناب کرانچار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد