مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاشانی: با کرانچار به زودی صدرنشین می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از کرانچار راضی هستم و می‌توانیم با این مربی به صدر جدول برسیم.

حبیب کاشانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و من از تمام بازیکنان راضی هستم. ما هیچ وقت خاطره خوبی در اهواز نداشتیم و اکثر اوقات با ناراحتی این شهر را ترک کرده بودیم، اما تساوی در بازی دیروز نتیجه خوبی بود.
وی در پاسخ به این سئوال که کدام بازیکن پرسپولیس عملکرد بهتری داشت، تاکید کرد: من هیچ‌گاه در مورد بازیکنان نظر نداده‌ام، اما به نظر من خط دفاعی در این مسابقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
کاشانی خاطرنشان کرد: از هواداران اهوازی که پرسپولیس را تشویق کردند تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند و قوت فلبی برای بازیکنان و کارد فنی بودند.
وی افزود: رطوبت اهواز بسیار بالا بود و دمای این شهر به 40 درجه سانتی گراد می‌رسید. با صحبت‌هایی که انجام دادیم، تمامی بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و ما به زودی به صدر جدول خواهیم رسید. تیم فولاد نیز در این بازی کاملاً آماده بود و می‌خواست به پیروزی برسد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: در چند سالی که در ورزش هستم تاکنون در مورد داوری اعتراض نداشته‌ام و کارشناسان هر نظری بدهند ما آن را قبول خواهیم کرد.
کاشانی با اشاره به عملکرد کرانچار گفت: از کرانچار راضی هستم و امیدوارم این مربی روند صعودی خود را طی کند. هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و وی می‌تواند پرسپولیس را به صدر جدول برساند.
وی در مورد گلایه بازیکنان از نیمکت نشینی یادآور شد: هر بازیکن می‌خواهد در لیست نهایی قرار بگیرد باید جنگنده باشد و تلاش کند. این طبیعی است که هر کس در ترکیب قرار نمی گیرد، گلایه کند، اما ما نباید از این مشکلات در پرسپولیس داشته باشیم. من عملکرد کرانچار را دیده‌ام و این مربی آماده‌ترین‌ها را به بازی می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد