مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

معمارزاده: در آن دروازه کج و بلند گل بخور نبودم

میثاق معمارزاده به همراه ابراهیم میرزاپور بهترین نمایش دروازه بانی هفته را داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، او در بازی مقابل فولاد با مهار یک ضربه پنالتی پرسپولیسی ها را به در اختیار داشتن یک دروازه بان شش دانگ امیدوار کرد. او دروازه بانی که بعد از این درخشش به برنامه 90 هم دعوت شد تا هفته کاملا خوبی را پشت سر بگذارد. با او در فرودگاه اهواز صحبت کردیم.

چند در صد از کسب نتیجه دیدار برابر فولاد را می توان به عملکرد مطلوب تو نسبت داد؟

-این چه حرفی است؟ یک امتیاز چیست که بخوام درصد عملکرد خودم را در آن در نظر بگیرم.

این دومین پنالتی بود که به حریفان تقدیم می کنی.

-فکر می کنم در آن صحنه با فوروارد فولاد درگیر شدم و دست من به پای او خورد البته خودم را جمع کردم اما شاید چون خیلی گنده هستم این برخوردها پیش می آید.

جریان بازی چطور بود؟ به دنبال یک امتیاز بودید یا پیروزی؟

-ما دنبال پیروزی بودیم که چند موقعیت خوب هم داشتیم اما همان طور که قبلا گفتم بدشانسی آوردیم نتیجه نداد. به طور کل شرایط آب و هوایی، توپ، زمین، نور ورزشگاه همه ایراد داشت و درشکل بازی تاثیرگذار بود.

به نظر می آید پرسپولیس از آن حالت بحرانی خارج شده؛ این مساله را می توان در چهره بازیکنان و تغییر مثبت عملکردشان دید آیا همین طور است؟

 -به نظر من شرایط تیمی خوبی داریم البته نه به طور کامل و صددرصد؛ ولی شرایط خوبی از لحاظ تیمی داریم. اگر موفق شویم بازی های داخل خانه را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بازی های خارج از خانه را نیز به نیت پیروزی به میدان برویم بعد از گذشت چند هفته می توانیم خیلی به صدر جدول نزدیک شویم. نباید خیلی عجله کنیم و باهوش باشیم و هدفمند عمل کنیم تا بتوانیم به آن شرایط ایده آل برسیم.

از مشکلات و شرایط زمین بازی صحبت کردی؛ من شنیده ام تیرک افقی دروازه هایش نیز بیشتر از حد معمولی است! نگران این مساله نبودی؟

-5 سانت بالاتر هم بود، من در این بازی گل بخور نبودم، البته دروازه ای که نیمه اول در آن قرار داشتم هم بلند و هم به سمت بیرون زمین کج بود. این مسائل ریز باید مورد بررسی قرار بگیرد. چون همین مسائل ریز اگر مورد توجه قرار نگیرد می تواند یک بازی رسمی را به هم بریزد و خراب کند. نه شرایط توپ، نه تیرک دروازه، نه چمن بلند و خشک ورزشگاه، نه نور پرژکتورها هیچ کدام در حد مطلوب نبود. این مسائل هم دست به دست هم می دهد که کیفیت بازی تحت الشعاع قرار بگیرد.

پیش از زدن پنالتی فولاد صحبتی در گوش سعید رمضانی داشتی! آیا بازی روانی بود؟

-رفتم و صحبتی کردم که تمرکز حواسش به هم بریزد. جالب اینکه بعد از آن در این باره با من صحبت کرد. با حالتی که پشت توپ قرار گرفت به راحتی توانستم دستش را بخوانم هرچند شیث نیز به من دراین باره کمک کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عماد چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://WWW.NUTTERTOOLS.MIHANBLOG.COM


سلام دوست عزیز سایت جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان بزرگترین تفریح گاه ایران لینک کن وخبر بده تا من هم همین کار کنم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد