مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سهم داوران در 17 امتیازی که پرسپولیس از دست داده چقدر است

4 پنالتی سوخته، 2 گل مردود و 3 تصمیم اشتباه تاثیرگذار

مرجع خبری پرسپولیس :  1) در بررسی کارشناسی بازی پرسپولیس- شاهین بوشهر مشخص شد خطایی که منجر به ضربه ایستگاهی و گل دقیقه 94 شاهین شد، اصلا خطا نبود.
2) در همان ربع ابتدایی مسابقه با راه‌آهن خطای هند مدافع زردپوش جلوی چشم مجتبی زارع گرفته نشد تا پرسپولیس از یک پنالتی محروم شود. ضمن اینکه بالاخره معلوم نشد گل زارعی به این تیم درست بوده یا نه.
3) در دیدار مقابل پیکان خطای هند محمود پوراسدالله در محوطه جریمه در دقیقه آخر بازی گرفته نشد تا پرسپولیس از یک پنالتی محروم شده و بازی را ببازد.
4) در دربی سنتی تهران، وحید طالب‌لو بعد از خطای پنالتی اخراج نشد، پنالتی دوم روی هادی نوروزی اعلام نشد و قبل از گل استقلال محسن ترکی می‌توانست به خاطر خطا روی آقازمانی بازی را متوقف کند.
5) در بازی با فولاد و در نیمه نخست خطای محرز جلال کاملی مفرد روی نوروزی پنالتی اعلام نشد و در دقایق پایانی گل درست نوروزی با پرچم اشتباه کمک‌داور آفساید گرفته شد.

چهار پنالتی سوخته، یکی دو گل به اشتباه مردود اعلام شده و چندین و چند تصمیم اشتباه که باعث امتیاز گرفتن حریفان پرسپولیس شد، حتما و حتما دلیل محکمی است که پرسپولیس از یازده مسابقه خود فقط 16 امتیاز گرفته و 17 امتیاز از دست داده تا در میانه‌های جدول قرار بگیرد.
پنج موردی که در سطور بالا به آن اشاره شد تنها گوشه‌ای از اشتباهات داوران علیه پرسپولیس در فصل جاری بوده و جالب است که این اشتباهات قطعا سهوی هیچ گاه به سود سرخپوشان پایتخت نبوده است. قطعا با دقت در بازی‌های 11 هفته اخیر می‌توان به اشتباهات کوچک و بزرگ دیگری که علیه پرسپولیس رخ داده است تا این تیم از رسیدن به حداکثر امتیازات دور بماند، پی برد. سه سال پیش، محمدحسن انصاری‌فرد این پنالتی‌های سوخته و اشتباهات را می‌شمرد و در مصاحبه‌هایش اعلام می‌کرد اما حالا هیچ کس حواسش به این همه اشتباه نیست و پرسپولیس برای چندمین بار در طول لیگ نهم از قبل داوری متضرر می شود.
واقعا کمیته داوران که خود اذعان می‌کند گل دقایق پایانی نوروزی به فولاد درست بوده چه پاسخی برای هواداران میلیونی پرسپولیس دارد. وقتی که این تیم تا اینجای لیگ 17 امتیاز از دست داده و حداقل نیمی از این امتیازات با اشتباه سهوی داوران هدر رفته است؟

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ق.ظ http://sepidvasiyah.blogfa.com/post-22.aspx

سخنی با هواداران ...
سلام .هواداران تیم محبوب خود را حمایت می کنند . آنها می دانند چه موقع باید تیم را تشویق یا حتی تنبیه کنند . وقتی که تیم نیاز به پیروزی دارد سعی می کنند همه با هم یک صدا حمایت های فعال و پر انرژی داشته باشند . اما زمانی که به گل رسیدند سعی می کنند تشویق های ملایم تری داشته باشند . اما وقتی که گل خوردند و شکست خوردند باز همه با هم یک صدا و پر انرژی به تیم روحیه و انگیزه منتقل می کنند . یک هوادار حرفه ایی از تیم فقط پیروزی و البته با یک بازی با کیفیت می خواهد . البته اگر بازیکنی بد بازی کرد سعی می کنند به او اعتراض کنند اگر تیم بی برنامه یا بد بازی کرد سعی می کنند به مربی و اگر در چند بازی تیم بد بازی کرد سعی می کنند به مدیر عامل اعتراض کنند و اگر داور در تصمیم خود اشتباه کرد به داور اعتراض کنند . اما هواداران حرفه ایی به کسی فحش نیم دهند یا شخصیت کسی را زیر سوال نمی برند . آنها خیلی محترمانه و با کلاس اعتراض می کنند . زیرا احترام گذاشتن به دیگران احترام گذاشتن به خود است . مثلا اگر بازیکنی خیلی خوب بازی کرد یا مربی خوب کار می کند یا اگر تیم چند بازی بازی های خیلی خوب نتیجه می آورد و با کیفیت بازی می کند همه با هم یک صدا او را تشویق می کنند . و اسم آنها را به صدا در می اورند . اما اگر تیم در چند بازی بد بازی کرد و حتی اعتراض به مربی کادر فتنی و غیره کارساز نشد تیم را تحریم می کنند و چند بازی را به ورزشگاه نمی روند . آنها می دانند که هوادار برای یک تیم چه از لحاظ مادی یا معنوی تاثیر گذار است . هواداران حرفه ایی علیه تیم مقابل شعار نمی دهند . به موقع از شعار یا سروود استفاده می کنند . به موقع کسی را صدا می کنند تشویق یا اعتراض می کنند . همه با هم متحد هستند . همه با هم و یک صدا تشویق یا اعتراض می کنند . همه با هم ورزشگاه را بعد از بد بازی کردن تیم ترک می کنند . و سعی می کنند بازی های تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند . آنها شعار تکراری نمی دهند . سروود می خوانند . با برنامه و منظم هستند . و کانون هواداران آنها از کارشناسان و متخصصان تشکیل شده است . به روزم و منتظرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد