مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

در تمرین دیروز؛ انتقاد شدید کاشانی در رختکن پرسپولیس

حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس قبل از شروع تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن به مدت 20 دقیقه با بازیکنان تیم به گفتگو پرداخت و و اولتیماتوم داد که در صورت مصاحبه های حاشیه ای بازیکنان، به شدت با آنها برخورد خواهد شد.


 کاشانی با برخی از بازیکنانی که با مصاحبه های خود حاشیه هایی ایجاد کرده اند را مورد خطاب قرار داد و به آنها تاکید کرد در صورت تکرار این رفتارها با جریمه های سنگین مالی مواجه خواهند شد.

حبیب کاشانی به محمد پروین گفت: «شنیده ام مصاحبه کرده ای و گفته ای اگر در دو بازی آینده بازی نکنم خیلی چیزها را بعد از بازی با ملوان می گویم. چه چیزی را می خواهی بگویی؟»

سرپرست باشگاه پرسپولیس از میثاق معمارزاده انتقاد کرد و گفت: «چرا باید در برنامه 90 آنگونه درباره حقیقی صحبت کنی؟ حقیقی اگر جواب تو را نداده به باشگاه و ما احترام گذاشته است.»

کاشانی خطاب به نبی الله باقری ها گفت: «مصاحبه می کنی و می گویی می خواهم نیم فصل از پرسپولیس بروم. کجا می خواهی بروی؟ هیچ بازیکنی نمی تواند بدون هماهنگی با باشگاه درباره جدایی خودش مصاحبه کند. هرکسی هم ناراضی است بیاید رضایتنامه اش را بگیرد.»

کاشانی به بادامکی گفت: «به جای اینکه مصاحبه کنی بهتر است تمرکز داشته باشی تا بتوانی حقت را بگیری.»

کاشانی در پایان به بازیکنان گفت: «در صورتی که چنین مصاحبه هایی ادامه داشته باشد به شدت با این مساله برخورد می کنم. وقتی جریمه های ملی سنگینی در نظر گرفتیم خودتان می توانید پی ببرید که باشگاه چگونه با این مساله مقابله می کند. اگر می توانید تاوان جریمه مالی سنگین را پرداخت کنید، بروید و مصاحبه کنید.»

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.rad125.blogfa.com

سلام همایون عزیز وبلاگت جالبه البته یه کس ازت دزدیدم

بازی دیروز پرسپولیس ملوان واقعا اعصابو خردکرد..............


دلم میخواست ازته دلد جیغغغ بلندی بزنم که دیگه مساوی کردن تو ورزشگاه آزادی بس نیست


بهم سربزن خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد