مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مایلی‌کهن: این بهترین بازی پرسپولیس بود

image سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس بهترین عملکرد خود را در لیگ برابر ما نشان داد.

محمد مایلی کهن بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در این مسابقه بدشانس بودیم. پرسپولیس در این دیدار بسیار متفاوت بود و شاهد بهترین عملکرد پرسپولیس بودیم. پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.
وی عنوان کرد: گل اول بازی روی یک ضربه استثنایی و بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید، اما ما خوب بازی کردیم و با تعویض‌ها و ورود مهاجمان بیشتر به داخل زمین روند تیم بهتر شد. موقعیت‌های ما کمتر از پرسپولیس نبود و بر بازی مسلط بودیم.
سرمربی سایپا تاکید کرد:‌ شیث رضایی بهترین بازیکن زمین بود و موقعیت‌های زیادی را از بازیکنان ما گرفت.
وی در مورد شعار هواداران علیه میرزاپور گفت: چیزی نشنیدم، شاید گوش‌های من ضعیف شده است. هواداران به ما لطف دارند و سابقه من را در ورزش می‌دانند.
این مربی در مورد حضور قطبی در ورزشگاه آزادی گفت: قطبی را ندیدم و از حضور او در ورزشگاه ناراحت نشدم چون شب قبل از مسابقه با او ملاقات کرده بودم.
مایلی کهن در مورد داوری گفت: مظفری زاده خوب قضاوت کرد، اما یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه اتفاق افتاد که داور این صحنه را ندید. امیدوارم لیگ با انجام بازی‌های بهتر گرم شود و هواداران بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

خوب بود ممنون.عکس وبلاگتون هم خیلی خوبه(کریمی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد