مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قطبی: نگاهم به فوتبال ایران باید کلی باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی تمام بازیکنان شایسته باز است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، افشین قطبی در حاشیه دیدار پرسولیس و سایپا در خصوص حضورش در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: در بازی‌های مختلف در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوم و در این خصوص به اهدافم رسیدم. در بازی پرسپولیس و سایپا هم تا حدود زیادی به اهداف خود رسیدم.

وی ادامه داد: نام بازیکنانی که انتخاب شده‌اند را نمی‌توانم اعلام کنم و باید منتظر بمانید تا لیست تیم ملی به صورت رسمی اعلام شود.

قطبی خاطرنشان کرد: همانطور که از اول کارم گفتم درهای تیم ملی به روی تمام بازیکنان باز است و به همین دلیل در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوم تا بتوانم عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنم در مورد یک تیم خاص صحبت نمی‌کنم چون نگاهم به فوتبال ایران باید نگاه کلی باشد.

وی در مورد بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا عنوان کرد: بازی خوبی بود و نکته‌های مفیدی از آن برداشت کردم. خوشحال شدم که بازهم هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی دیدم، همانطور که هواداران سایر تیم‌ها را در شهرستان‌ها می‌بینم.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: با هیچ کس مشکل ندارم و به دنبال ایجاد تیم ملی پرقدرت و موفقیت برای ایران هستم.

وی در رابطه با انتقاد از بازی های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: ایسلند تیمی اروپایی است. تیم ملی بوسنی هم یک تیم اروپایی است و نمی‌توان گفت که تیم ساده‌ای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد