مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تمام اخبار امروز در چند خط: احتمال ماندن آرفی بیشتر شد

مرجع خبری پرسپولیس : روزگذشته و از ساعت 14 جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به مسائل حاشیه‌ای به‌وجود آمده درباره بادامکی و معمارزاده در دبیرخانه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل شد.


روابط عمومی باشگاه با تکذیب جریمه 300 میلیونی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اعلام کرد جریمه فقط با اعلام نظر سرپرست یا کمیته انضباطی باشگاه اعمال می‌شود و تاکنون تصمیمی از سوی کاشانی در این مورد اتخاذ نشده است.


شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به زودی با مدیر برنامه‌های بازیکنان پانامایی جلسه خواهند داشت و طلب ایشان تا 22 آبان به آنها پرداخت می‌شود.


همسر زلاتکو کرانچار دوشنبه شب به کرواسی برگشت. قرار است سرمربی پرسپولیس نیز جمعه شب به مدت یک هفته مرخصی گرفته و راهی کشورش شود. وسلی برزیلیا و تیاگو فراگا هم پنج‌شنبه شب راهی کشور خود برزیل خواهند شد و یک هفته در مرخصی خواهند بود.

 

طی هفته جاری مذاکره با «به گل» اسپانسر این فصل پرسپولیس ادامه خواهد داشت تا در صورت مساعدت این شرکت مقدمات برپایی اردوی دوبی فراهم شود.
گفته می‌شود حبیب کاشانی قصد دارد درباره ابومسلم حریف بعدی پرسپولیس از حمید استیلی مشاوره فنی بگیرد.
نبی‌الله باقری‌ها حضورش در ملوان را تکذیب و از رسیدن نامه باشگاه ملوان به باشگاه پرسپولیس اعلام بی‌اطلاعی کرد. باقری‌ها گفته نیم‌فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.
حسین بادامکی به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا خواهد شد. گفته می‌شود یکی از سه تیم ابومسلم، ذوب‌آهن یا تراکتورسازی مقصد بادامکی در نیم فصل دوم خواهد بود.
با قوت گرفتن احتمال جدایی بادامکی از پرسپولیس امکان ادامه حضور آرفی در پرسپولیس زیاد شده و شاید او هرگز از پرسپولیس جدا نشود.
روز گذشته زلاتکو کرانچار برنامه‌های مکتوب خود برای نیم فصل دوم را به رسایی معاون اجرایی باشگاه که در محل تمرین حاضر شده بود ارائه داد.
در مذاکره تلفنی مهرداد میناوند سرمربی تیم ب پرسپولیس با کاشانی، ضمن تاکید حضور پرقدرت این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های تهران، میناوند اعلام کرده این تیم به یک مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز نیاز دارد.
صبح امروز اعضای کادر فنی پرسپولیس در محل باشگاه فیلم آخرین بازی ابومسلم مقابل سپاهان را دیده و آنالیز کردند. بازیکنان هم بعد از ظهر این فیلم را تماشا کردند.

 

افشاریان داور پرسپولیس :  پرسپولیس-ابومسلم -آزادی-تهران-ساعت 16:30  خداداد افشاریان-مجید ویشگاهی-غلام آموزگار-محمدرضا فغانی-ناظر:غلامرضا بهروان

 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار خود با تیم فوتبال ابومسلم مشهد، تعدادی از کودکان دیابتی را همراهی کرده و دست در دست آنها وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی می‌شوند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:" ابتلای علیرضا حقیقی به آنفولانزای نوع A کذب محض است و متعجبم که چگونه چنین خبر بی اساسی از بخش‌های خبری رسانه ملی،‌ پخش می‌شود."

مربی کروات تیم پرسپولیس گفت: هواداران مطمئن باشند کرانچار جواب آنها را با موفقیت خواهد داد.تومیسلاو ایکوویچ خاطرنشان کرد: به جز بازی با استیل آذین روند صعودی را طی می‌کنیم و امیدوارم این روند در بازی مقابل ابومسلم نیز ادامه پیدا کند تا با پیروزی میدان را ترک کنیم.

 پس از تمرین امروز کرانچار نام اکبری، بادامکی، صغیری، فرضیات، نیک نفس، آرفی، معمارزاده و خلیلی را از لیست اصلی بازیکنان خود برای دیدار مقابل ابومسلم خط زد.

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با ابومسلم امروز از ساعت 15:30در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد. زمین خیریه عمل که پیش از این تمرینات پرسپولیس در آن برگزار می‌شد به دلیل بارندگی گل‌آلود بود و به همین دلیل اجازه تمرین در این زمین به بازیکنان داده نشد.

سعید حلافی پس از عدم توافق تیم‌های پرسپولیس و فولاد برای انتقال به این تیم، از نیم فصل دوم در راه‌آهن بازی می‌کند.

 زلاتکو کرانچار  گفت: فهرست خودم از بازیکنانی که مورد نیاز تیم نیستند را ظهر فردا به کاشانی تحویل می‌دهم تا فرصت درخشش آنها در تیم‌های دیگر فراهم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد