مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

درد دل

سلام به همه دوستان گلم 

امید وارم همتون خوب باشید 

مدتی هست که یک مشکل برای من پیش اومده و نتونستم مثل قبل در خدمتتون باشم 

حال روحی مساعدی ندارم 

اما از همکارام متشکرم که تو این مدت کارشونا به بهترین شکل انجام دادن 

و جای منم پر کردن 

ایشا الله مشکلم حل شه این روز ها را جبران کنم 

در اخر برام دعا کنین 

خیلی دوستون دارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://beroz.rasekhblog.com

سلام

خسته نباشید .

من شما را خیلی وقت است که لینک کردم - اما لینک وبلاگ خود را در وبلاگ شما ندیدم . چرا ؟؟؟؟؟

منتظر خبر شما هستم .

انشالله زودتر سلامتی خود را به دست بیاورید .

سحر پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

امیر خان چی شده؟نگرانم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد