مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انتقاد کاشانی از عملکرد بازیکنان

حبیب کاشانی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم پرسپولیس در بازی گذشته شان گفت: " سال 86 ما در تیم مان 9 ملی پوش داشتیم. باید فکر کنیم و ببینیم چرا امروز فقط 2 بازیکن از تیم ما در جمع ملی پوشان تیم ملی حضور دارند."


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، کاشانی که در جمع بازیکنان پرسپولیس در برنامه روابط عمومی این باشگاه در هتل اوین سخن می گفت، افزود: "فوتبال یک بازی گروهی است و نمی توان شخص را در یک شکست مقصر  دانست. باید بدانیم که در بازی فوتبال در همه لحظات برنده نیستیم و در لحظات سخت باید حرفه ای عمل کنیم. من گمان می کنم  ما هنوز حرفه ای نیستیم."

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ کس حق مایوس شدن در هیچ شرایطی را ندارد، افزود: "ذات فوتبال همین است. اگر قدر فرصت را ندانید و یا حریف را دست کم بگیرید، فرصت ها به ضرر شما تبدیل می شوند."

حبیب کاشانی از بازیکنان تیم اش خواست در همه لحظات به خداوند توکل کنند و تاکیید کرد: " از خداوند یاری بخواهید و به یکدیگر نیز کمک کنید. مطمئن باشید برای گذر از مشکلات و کسب موفقیت خداوند ما را کفایت می کند."

وی گفت: " به خدا نگوییم مشکل بزرگی داریم، به مشکلات بگوییم خدای بزرگی داریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد