مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری: به خاطر دلسوزی‌های عابدزاده شادی‌ام را با او تقسیم می‌کنم

کاپیتان پرسپولیس گفت: کرانچار تازه به فوتبال ما آمده و زمان می‌خواهد تا کارهایش عملی شود.


 کریم باقری پس از پیروزی 2 بر یک مقابل ابومسلم اظهار داشت: در بازی با استیل‌آذین بد بازی کردیم و باید قبول کنیم فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم، اما در این بازی سعی کردیم به 3 امتیاز آن دست پیدا کنیم که به هدفمان رسیدیم.

وی ادامه داد: من تکمیل کننده زحمات بازیکنان هستم و هیچ وقت عادت ندارم بگویم من، زیرا دوست دارم پرسپولیس موفق شود.

باقری با اشاره به اینکه به هواداران حق می‌دهم در برخی بازی‌ها از دست ما ناراحت باشند، عنوان کرد: در ابتدای فصل 18 بازیکن جدید گرفتیم و هماهنگی آنها کار سختی است. از لحاظ کار تاکتیکی زمان می‌برد تا آنها با هم هماهنگ شوند، اما نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

وی افزود: نوسانات زیادی داشتیم. هیچ وقت حاشیه از پرسپولیس جدا نیست و این مسائل باعث می‌شود به مشکل بخوریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد شادی‌های پس از گلش تصریح کرد: خاطرات فراموش نشدنی با عابدزاده دارم. او برای فوتبال ما زحمت زیادی کشیده است و من برای جواب دادن به دلسوزی‌هایش همیشه در زمین قلبم با اوست و به همین دلیل شادی گلم را با عابدزاده تقسیم می‌کنم. او را دوست دارم و می دانم که احمدقلبش با پرسپولیس است.

وی در مورد کرانچار تأکید کرد: این مربی تازه به فوتبال ما آمده و زمان می‌خواهد تا کارهایش عملی شود. من به عنوان کاپیتان برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و کمکش خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد