مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حقیقی: شیث می‌خواست مرا به بازی برگرداند

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: شیث رضایی بزرگتر است و می‌خواست با فریادش من را به شرایط بازی برگرداند.


 علیرضا حقیقی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ابومسلم اظهار داشت: بازی خوبی بود اما نمی‌دانم چرا در برخی بازی‌ها گل‌های استثنایی می‌خورم.

وی در مورد فریاد شیث بر سر او پس از دریافت گل، گفت: او بزرگتر پرسپولیس است و می‌خواست من را به شرایط بازی برگرداند و با این کار به من روحیه بدهد. با او مشکلی ندارم و در فوتبال این موارد وجود دارد. با شیث رفیق هستم و به احترام می‌گذارم و مورد خاصی بین ما پیش نیامد.

حقیقی در مورد بیماری‌اش گفت: ویروس عجیبی در بدنم بود که فکر کردم آنفولانزای نوع A است، اما دکتر زرینه تشخیص دیگری داد و تلاش زیادی کرد تا بیماری عجیبم برطرف شود. البته این بیماری همه را تهدید کرده و مردم باید مواظب آن باشند.

پرسپولیس با شکست ابومسلم 26 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد