مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سه خبر از باشگاه پرسپولیس تهران

محمد پروین بعد از مصاحبه‌ای که مبنی بر نارضایتی‌اش از حضور در پرسپولیس و جدایی از این تیم داشت اخیرا از تصمیم قبلی‌اش منصرف شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، برازیلیا درمورد روزهایی که در پرسپولیس گذراند گفت: «فکر می‌کنم بعد از چند بازی اول توانستم در ترکیب پرسپولیس جا بیفتم. تلاش زیادی را انجام دادم تا در پرسپولیس تبدیل به بازیکن 90 دقیقه‌ای شوم برای این منظور سختی هم کشیدم و البته به هدف اصلی خودم رسیدم و با کمک خدا سرانجام در بیشتر بازی‌ها به صورت 90 دقیقه‌ای در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتم.» وی در ادامه افزود: « به جز دربی در هر بازی که از ابتدا در زمین بودم تیمم در آن دیدارها پیروز بوده و من از این بابت واقعا خوشحالم.»

وسلی با اعلام نارضایتی از آمار گلزنی‌اش تاکید کرد: «اصلا از آمار گلزنی‌ام راضی نیستم چون در نیم‌فصل تنها 2 گل زده‌ام و دو پاس گل هم برای همبازیانم مهیا کردم. این نیم فصل بدترین نیم‌فصل فوتبالی من بود و تنها فکر من این است که با زدن گل‌های زیاد و خوشحال کردن هواداران خاطره نیم‌فصل اول را از ذهن هواداران پرسپولیس پاک کنم.» مهاجم برزیلی پرسپولیس در پایان خاطرنشان ساخت: «تیم ما در نیم‌فصل اول با بدشانسی‌ها و نوسان نسبتا زیادی مواجه بود اما قطعا با هماهنگی به دست آمده و برطرف شدن مشکلات شرایط ما در نیم فصل دوم دگرگون خواهد شد. از طرفی من شخصا اعتقاد دارم شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل دوم به مراتب از نیم‌فصل اول بهتر خواهد بود چون اردوهای خارجی همیشه تاثیر خوبی بر روی هماهنگی تیم‌ها می‌گذارد.»

کاپیتان پرسپولیس از امریکا به دبی می‌آید 

کاپیتان پرسپولیس که حدودا یک هفته است به دلیل سفر به ینگه دنیا در ایران حضور ندارد درصدد است به دنبال برخی هماهنگی‌ها به اردوی پرسپولیس ملحق شود.
طبق هماهنگی به وجود آمده بین کریم باقری و باشگاه پرسپولیس قرار شده کاپیتان پرسپولیس از آمریکا به دبی بیاید و در آنجا به اردوی این تیم در این کشور بپیوندد.او قبل ازسفر به آمریکا با کادر فنی هماهنگ کرده بود که چند روز بیشتر استراحت کند.

محمد پروین بابت جدایی از پرسپولیس پشیمان شد 

محمد پروین بعد از مصاحبه‌ای که مبنی بر نارضایتی‌اش از حضور در پرسپولیس و جدایی از این تیم داشت اخیرا از تصمیم قبلی‌اش منصرف شده است.

پبا وجود ناراحتی محمد پروین که این بازیکن در لیست جداشدگان پرسپولیس قرار گرفته بود،او اخیرا از ترک این تیم پشیمان شده است.در این بین گویا برخی صحبت‌های علی پروین نیز با محمد پروین مزید بر علت شده که محمد پروین از جدایی پرسپولیس منصرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد