مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سعیدلو فعلا برای هیات مدیره قرمزعضو نمی خواهد

کاشانی تنها مسوول پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس :
درحالی که پیش بینی می شد تکلیف اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته مشخص شود اما اخبار به دست آمده نشان می دهد که فعلا هیچ تغییری در ساختار مدیریت باشگاه پرطرفدار ایرانی ایجاد نخواهد شد. روز گشذته حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس ،جلسه ای 2 ساعته با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار کرد .
انتظار می رفت بعد از برگزاری این جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شوند و البته تکلیف حبیب کاشانی هم روشن شود.کاشانی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده و برای ادامه این وضعیت زمان چندانی ندارد و می بایست در پایان 90 روز کار را تحویل می داده است. در کنار این مساله ساختار مدیریتی تیم هم ناقص است ، پرسپولیس به عنوان یک باشگاه نه هیات مدیره دارد و نه مدیرعامل مشخصی .
با این همه درپایان جلسه حبیب کاشانی و علی سعیدلو فقط یک خبر وجود دارد و آن هم اظهار نظر حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی است .همان شحصی که قبل از انتخاب کاشانی در پرونده پرسپولیس مسئول تصمیم گیری بود . او می گوید:": زمان مشخصی را برای انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر نگرفته ایم و هم اکنون این موضوع در سازمان تربیت بدنی دردست بررسی است .البته باید بگویم برای این انتخاب عجله ای هم نداریم و تمام موازین را باید در نظر بگیریم. "سجادی در پاسخ به این سئوال که آیا این اعضا تا آغاز نیم فصل دوم لیگ مشخص می شوند؟ تاکید کرد: نمی توانم زمان خاصی را برای این موضوع بگویم. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا با نگاه همه جانبه اعضای مورد نظر را انتخاب و معرفی کنیم. معاون سازمان تربیت بدنی، افزود: البته حبیب کاشانی، سرپرست فعلی باشگاه نیز در حال بررسی و برنامه ریزی دراین زمینه است و تصمیماتش را با ما در میان می گذارد. سجادی در پایان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر گزینه های مورد نظر سازمان برای عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، گفت: هم اکنون گزینه های زیادی را در نظر داریم و در حال بررسی این موضوع می باشیم که کدام یک می توانند این سمت را قبول کنند.قرار است گزینه های نهایی تا چند هفته دیگر اعلام شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://sadeghi63.blogfa.com

سلام امیدوارم همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد