مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

در نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ اعلام شد؛ موضع باشگاه

باشگاه پرسپولیس امشب در نامه ای به سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشور، مخالفت خودر ا با تغییر زمان بازی هفته هفدهم و موکول شدن آن از روز شنبه به روز یکشنبه اعلام کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن کامل نامه به شرح ذیل است:



 

 برادر گرامی جناب آقای عزیز اله محمدی

رئیس محترم سازمان لیگ

با سلام و عرض تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)

احتراما

به قرار اطلاع واصله از فدراسیون فوتبال، زمان برگزاری دیدار تیم فوتبال سپاهان با تیم این باشگاه از روز شنبه مورخه 7/9/88 به روز یکشنبه مورخه 8/9/88 تغییر یافت.

منصرف از هزینه های گزافی که این موضوع به باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) تحمیل خواهد کرد. متاسفانه موجب خواهد شد برنامه های آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه برای چند بازی بعدی نیز، با مشکلات عدیده ای روبرو شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) همواره در جهت انجام بازی های جوانمردانه، تماشاگر پسند، بدور از رفتار های غیر معمول و تنش آفرین تاکید داشته و به روش هایی که نارضایتی هواداران عزیز را در پی داشته باشد راضی نخواهد شد. لذا این باشگاه آمادگی خود را برای برگزاری مسابقه برابر برنامه زمان بندی سازمان لیگ اعلام می نماید، در صورتیکه شورای محترم تامین استان اصفهان عدم امکان برگزاری بازی در روز شنبه را اعلام نموده، و آن سازمان محترم نیز بر این امر صحه گذاشته است، این باشگاه نیز برای همراهی و همکاری با مسئولان محترم ذیصلاح، ضمن تاکید بر این موضوع که انجام مسابقه بدون حضور تماشاگر هیچ توجیهی نخواهد داشت. اعلام می نماید که سازمان محترم لیگ ترتیبی اتخاذ فرماید تا بازی بین این دو تیم بعد از هفته بیست و چهارم و در یک زمان مناسب دیگر برگزار شود.

حبیب کاشانی - سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد