مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد

مراسم تودیع و معارفه سرمربی جدید و سابق پرسپولیس برگزار می شود / کاشانی: کرانچار پذیرفت پرسپولیس را ترک کند

رجع خبری پرسپولیس : مراسم تودیع و معارفه سرمربی سابق و جدید پرسپولیس دوشنبه برگزار می‌شود. این درحالی است که "زلاتکو کرانچار" نیز در توافقی با سرپرست باشگاه پرسپولیس از این تیم کنار رفته است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، پس از توافق قطعی باشگاه پرسپولیس با علی دایی برای سرمربی‌گری این تیم، روز دوشنبه مراسم تودیع و معارفه زلاتکو کرانچار و علی دایی درحالی برگزار خواهد شد که کرانچار روز شنبه در نشستی با سرپرست باشگاه پرسپولیس پذیرفته است که برای کمک به باشگاه قرمزپوش پایتخت این تیم را ترک کند. کاشانی نیز این موضوع را تایید کرده است.

کرانچار که دو دیدار اخیر رقابت‌های لیگ برتر فرصت نهایی وی برای ایجاد تغییر در پرسپولیس بود، نتوانست به نتایج دلخواه دست پیدا کند و در این راستا باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی با علی دایی وی را به عنوان سرمربی این تیم منصوب کرده است.

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با تایید خبر توافق با علی دایی از برگزاری مراسم معارفه وی در روز دوشنبه خبر داد.

بر اساس این گزارش، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد مراسم تودیع و معارفه کرانچار و دایی به صورت کنفرانس مطبوعاتی برگزار و مربیان پاسخگوی سوالات رسانه‌های گروهی باشند که اگر این برنامه تغییر نکند، روز دوشنبه علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
فروشگاه دستفروش دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.dastforush.com

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با امکان ارسال کالا و تصفیه حساب آن درب منزل یا محل کار شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد