مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تمام اخبار پرسپولیس در چند خط: دایی آمد!

مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 گذشته در چند خط:

برای برپایی اردوی یک هفته‌ای، کاروان 46 نفره پرسپولیس ساعت 7 صبح فردا تهران را به مقصد دبی ترک می‌کند. تنها جلسه تمرین این هفته سرخ‌ها قبل از سفر هم امروز صبح در شرکت واحد برگزار می شود.


حبیب کاشانی به خارجی‌های پرسپولیس اولتیماتوم داد که اگر در موعد مقرر از تعطیلات برنگردند اخراج خواهند شد.
از سوی باشگاه میثاق معمارزاده، علیرضا محمد و نبی باقری‌ها به عنوان سه بازیکن برتر پرسپولیس در بازی با پاس معرفی شدند و چهارشنبه شب هم پاداش‌های 250 هزار تومانی‌شان را دریافت کردند.



حبیب کاشانی به بازیکنان پرسپولیس اعلام کرده که از این به بعد قبل از تمام جلسه‌های باشگاه همه باید موبایل‌هایشان را تحویل بدهند تا خبری از جلسه به بیرون درز نکند. در غیر این‌صورت همه سرخپوشان جریمه خواهند شد.

 

قبل از همراهی تیم ملی در سفر به قطر، خلیلی و سپهر در جلسه‌ای شنونده صحبت‌های کاشانی بودند و قرار شد هر دو آنها بعد از بازگشت، گزارشی از حضورشان در اردوی تیم ملی ارائه کنند. خلیلی بعد از حضور در تیم ملی از ناحیه زانو مصدوم شده و جداگانه تمرین می‌کند.

 


اشپیتیم آرفی که جلوی صبا اولین گل خود در این فصل را به ثمر رساند چهاردهمین گلزن خارجی پرسپولیس است. خارجی‌های پرسپولیس تا حالا 51 گل برای این تیم زده‌اند.


علاوه بر رسایی که مدتی است به عنوان نماینده کاشانی در تیم گزارش وضعیت پرسپولیس را ارائه می‌کند از این به بعد محمود خوردبین هم باید روزانه به حبیب کاشانی گزارش بدهد.


قرار بود باقیمانده قسط دوم پرسپولیسی‌ها این هفته پرداخت شود که با کمک 250 میلیونی سازمان این اتفاق یک هفته زودتر افتاد، به طوری که بازیکنان پول‌های‌شان را صبح بازی با صبا می‌توانستند از حساب خود برداشت کنند.


حبیب کاشانی همراه با علی سعیدلو، حمید استیلی و برخی مسوولان سازمان تربیت بدنی برای عیادت از ناصر حجازی به منزل او رفتند و ابراز امیدواری کردند که با بهبود وضعیت جسمانی حجازی، او بار دیگر به فوتبال برگردد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دوست داشتم به پرسپولیس خدمت کنم گفت: با توجه به شرایطی که داشتم نمی خواستم به این زودی ها به فوتبال برگردم.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت:  فشار به مسئولان عالی رتبه ورزشی ایران و بخصوص آقای سعیدلو و هوادارانی باعث شد برکنار شوم. طی صحبت دوستانه‌ای که با آقای کاشانی داشتم از این تیم جدا شدم

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست مطبوعاتی این باشگاه گفت: مبلغی که در برخی رسانه‌ها در مورد قراردادم مطرح شده، قبول ندارم. من مدیون پرسپولیس هستم و به خاطر این تیم بود که به اروپا رفتم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: دایی از من خواست هوار را برگردانیم اما چون این یک تصمیم مدیریتی بود و همه باشگاه قبول داشتند که فردی خاطی است؛ دایی هم متقاعد شد.

باشگاه پرسپولیس با حضور کریم باقری در ترکیب تیم الوصل برای دیدار دوستانه با استقلال مخالفت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد