مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شعار علیه استقلال و تذکر جدی دایی به بائو

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در زمین شرکت واحد پیگیری شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزشی پارسیان، تمرین سرخ پوشان پایتخت صبح امروز پس از بازگشت از اردوی امارات از ساعت 11 در زمین شرکت واحد پیگیری شد. این نخستین تمرین دایی با پرسپولیسی‌ها در این زمین بود.


* بازیکنان ملی‌پوش به همراه کریم باقری، مجتبی زارع و مهدی شیری غایب بودند.


*رسایی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شد.


*دایی که با گرمکن قرمز به تمرین آمده بود، در ابتدا حدود 5 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. وی همچنین از حضور عکاسان در پشت دروازه‌ها خودداری کرد و از آنها خواست از کنار زمین عکس بگیرند.


*میثم بائو که با تاخیر بر سر تمرین حاضر شده بود، با تذکر جدی دایی روبرو شد. وی همچنین به مسئول تدارکات تیم برای کم بودن وسایل تمرینی اعتراض کرد.


*بازیکنان در 30 دقیقه ابتدای تمرین زیر نظر دایی حرکات قدرتی انجام دادند و سرمربی پرسپولیس با سوت‌های خود آنها را راهنمایی کرد.


* شوخی بازیکنان در حین تمرین با یکدیگر جالب توجه بود.


*دایی و عبدی صحبت‌های اختصاصی با یکدیگر انجام دادند.


* بازیکنان پس از 30 دقیقه ابتدایی تمرین به 2 گروه سبز و سرمه‌ای تقسیم شدند و زیر نظر دایی کار با توپ را انجام دادند.


*دایی در حین تمرین خطاب به بازیکنان گفت: توپ را بیشتر روی زمین حرکت دهید و تمرین و بازی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند. همان طور که در تمرین هستید در مسابقه ظاهر شوید.


*یحیوی پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین به صورت اختصاصی و متفاوت از تمرینات عابدزاده با دروازه‌بان‌ها کار کرد و در پایان از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد. علی دایی نیز برای لحظاتی تمرین دروازه‌بان‌ها را زیر نظر گرفت.


* بازیکنان در مرحله سوم تمرین امروز در 2 گروه در نیمه زمین تمرینات خفظ توپ و پرسینگ را انجام دادند که این کار نیز با فریادهای دایی همراه بود. در این تمرین حسین عبدی کنار بازیکنان بازی کرد و یکی از آماده ترین‌ها بود. مرحله آخر تمرین نیز بازی فوتبال به صورت 5 به 5 و هندبالی بود.


*حدود 30 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و با دیدن محمدعلی یحیوی، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس علیه استقلال شعار دادند.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر شنبه هفته آینده برابر ذوب‌آهن صف‌آرایی می‌کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ندای قران سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سلام برادر گرامی اگر لینگم کنی ممنون میشم منتظر حضور سبزت در ندای قران هستم از بابت خبررسانیت ممنونم جزاکم الله خیر

ندای قران شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

مهمترین ملاک‌ها و معیارهای انتخاب همسر
-1 انتخاب همسر بر اساس دیانت
منظور ما از دین، مفهوم حقیقی اسلام و تطبیق عملی آداب و ارزش‌های والای آن در رفتار و عمل است.
التزام و پایبندی کامل بر برنامه‌ها و قوانین تمام شمول شریعت اسلامی برای زوجین الزامی است. وقتی که یکی از آن دو در این حد از رفتار و التزام عملی باشد می‌توانیم او را متدین و با اخلاق بدانیم در غیر این صورت به انحراف در رفتار و فساد اخلاقی او حکم خواهیم کرد. هرچند در چشم مردی ظاهری پرهیزگار و متدین داشته باشد.
بدین سبب است که پیامبر اکرم ص تمامی کسانی را که قصد ازدواج و تشکیل خانواده دارند، راهنمایی کرده است که مهمترین شرط انتخاب همسر برای پسر ودختر، دینداری است، تا زن در زندگی زناشویی آینده خود، وظیفه کامل خود را در حق خانواده همسر و فرزندانش ادا کند. همچنین پیامبر اکرم ص اولیاء دختران را نیز راهنمایی کرده‌اند که در باره‌ی خواستگار دخترشان تحقیق و بررسی کنند که آیا دیندار و با اخلاق است یا نه؟ و آیا توان اداره خانواده و تربیت فرزندان را دارد و نیز می‌تواند حقوق زناشویی را ادا کند؟ و آیا غیرت آن را دارد که از شرف حیثیت خانوادگی محافظت کند؟ و آیا توان تأمین مخارج و هزینه خانواده را دارد؟!
برای خواندن ادامه مطلب به وبلاگ ندای قران سربزنید منتظر حضور سبز شما هستیم .موافق پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد