مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تمام اخبار پرسپولیس در چند خط

مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

حمید سجادی که قبلا وعده داده بود ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس تا پایان همین هفته معرفی می‌شود دیروز اعلام کرد که این موضوع در سازمان تربیت بدنی در دست بررسی است و هر وقت نهایی شد، اعلام می‌شود.


احمدرضا عابدزاده که به پیشنهاد باشگاه برای ریاست آکادمی پرسپولیس جواب منفی داده نامه شکایت خود برای گرفتن طلب‌اش را هفته آینده به فدراسیون می‌برد.


با اعلام نتیجه MRI شیث رضایی مشخص شد او از ناحیه عضلات دوقلوی پا دچار پارگی شده و به گفته پزشک پرسپولیس حداقل تا یک ماه آینده شرایط بازی کردن را ندارد.


بعد از آن همه خبر ضد و نقیض، بلیت سفر پرسپولیس به بوشهر برای 6:30 صبح جمعه قطعی شده و سرخپوشان آخرین تمرین خود قبل از بازی با شاهین را صبح پنج‌شنبه در زمین شرکت واحد انجام می‌دهند.

 


کریم باقری و مجتبی زارع که تمرین سبک خود را تازه از دیروز شروع کرده‌اند به طور حتم به بازی با شاهین نمی‌رسند و به گفته دکتر زرینه فعلا باید دوره بدنسازی را بگذرانند.


عباس انصاری‌فرد مدعی شده که می‌خواهد مسائل پشت پرده سنگ‌اندازی‌ها در دوره آخر مدیریت‌اش در پرسپولیس را در پایان فصل افشا کند اما حالا سکوت کرده تا پرسپولیس را به دردسر نیندازد!

ابراهیم شکوری که به گفته خودش از باشگاه پیام شکایت کرده قول گرفته که طلب 45 میلیون تومانی‌اش تا پایان دی ماه پرداخت خواهد شد.


برای پرداخت طلب نلو وینگادا و تسویه‌حساب با او، پرسپولیسی‌ها از سازمان تربیت بدنی درخواست کمک مالی کرده‌اند.


پرسپولیس با 9 پیروزی پشت سر هم در لیگ همچنان رکورددار است. البته سپاهان قبل از بازی با فولاد 7 بازی پشت سر هم را برده بود و فاصله‌ای تا شکستن این رکورد پرسپولیس که مربوط به زمان دنیزلی است نداشت اما با تساوی برابر فولاد، اصفهانی‌ها از رسیدن به رکورد پرسپولیس محروم شدند.

 

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در گفت‌وگویی با تکذیب خبر کناره‌گیری‌اش  گفت: «من تنها در یک جلسه تمرینی در روز دوشنبه در محل تمرین سرخپوشان حضور نیافتم که در این تمرین نیز بازیکنان ما به تمرین ریکاوری پس از دیدار با ذوب‌آهن اختصاص داشت.»

 

به گزارش مرجع خبری  تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به بوشهر در هتل دلوار این شهر واقع در خیابان رئیس علی دلواری اقامت خواهد داشت.

 

جلسه کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به شکایت هوار ملا محمد روز دوشنبه 28‌دی برگزار می‌شود.


علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره دیدار روز شنبه برابر شاهین بوشهر اظهار داشت:‌ خوشبختانه در روزهای جاری تمرینات منظمی را برگزار کرده‌ایم و می‌دانیم در بازی مقابل شاهین بوشهر محکوم به برد هستیم. به همین دلیل باید سختی‌ها را تحمل کنیم.

 

اشگاه شاهین پیش از آغاز دیدار روز شنبه با پرسپولیس از بزرگان مکتب شاهین یعنی جعفر کاشانی و حمید جاسمیان تجلیل می‌کند. این دو در گذشته بازیکن تیم شاهین بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد