مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خانواده ای به بزرگی تمام ایران/ پرسپولیس پرهوادارترین تیم فوتبال

هواداران پرشور پرسپولیس، نظر سنجی برنامه نود را نیز به تسخیر خود درآوردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، 51 درصد از بینندگاه برنامه 90، شب گذشته به گزینه هواداری از باشگاه پرسپولیس رای دادند تا برای چندمین بار، آمار هواداران پرطرفدارترین تیم باشگاهی فوتبال ایران و آسیا را به رخ رقبای خود بکشند.

این در حالی است که این نظر سنجی پس از یکی از بدترین روزهای فوتبالی باشگاه پرسپولیس و شکست این تیم در برابر شاهین بوشهر انجام شد،‌ با این حال هواداران پرشور باشگاه پرسپولیس بار دیگر نشان دادند که در روز های سخت نیز پشتیبان تیمشان هستند.

در این نظر سنجی که دو میلیون و ششصد و سی و سه هزار نفر در آن شرکت کردند 51 در صد از شرکت کنندگان، هواداران پرسولیس بودند و استقلال، رقیب سنتی تیم فوتبال پرسپولیس با اختلافی فاحش و با 33 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت.

یازده درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی نیز به تیم فوتبال تراکتورسازی، 3 درصد سپاهان اصفهان و یک درصد نیز به تیم فوتبال شاهین بوشهر رای دادند.

با این حال به نظر می رسد اگر دست اندرکاران برنامه 90، این نظر سنجی را در مقطعی به غیر از هفته ای که یکی از ضعیف ترین نتایج تیم فوتبال پرسپولیس در آن رقم خورده بود برگزار می کردند آماری به مراتب بالاتر در این نظر سنجی به سود هواداران پرسپولیس رقم می خورد.

پیش از این نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های تیم فوتبال پرسولیس در جام باشگاه های آسیا را به عنوان پرتماشاگرترین بازی ها معرفی کرده بود تا مهر تاییدی بر عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا برای قرمز پوشان پایتخت ایران زده باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

عادل پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ http://www.Hosseinghadiripour.com

سلام. با شرکت در صفحه (نظرخواهی و جایزه) سایت رسمی مدرس فوتبال، از جوایز ارزشمندی برخوردار شوید.
سوال این فصل: از نظر شما بهترین مربی فوتبال ایران کیست و چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد