مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

هوارمحمد: می خواهم با گلزنی غیبت هایم را جبران کنم

مرجع خبری پرسپولیس : جلسه شورای استیناف هوار ملامحمد به روز دوشنبه هفته آینده موکول شد اما بازیکن عراقی پرسپولیس به دنبال آن است با جبران غیبت‌های قبلی‌اش مورد بخشش قرار بگیرد. هوار ملامحمد در خصوص مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر گفت: من فکر می‌کنم آن بازی یک اتفاق بود. اتفاق غیرمنتظره‌ای که شاید 10 سال یک بار برای یک تیم اتفاق بیاید. وی در خصوص بازی آینده این تیم مقابل راه آهن تاکید کرد: برای بازی با راه‌آهن شرایط تیم ما کاملا متفاوت با دیدار با شاهین‌بوشهر است. بازیکنان ما برای دیدار با راه‌آهن آنقدر آماده و با انگیزه‌اند که هیچ چیزی جز برد نمی‌تواند آنها را آرام کند. اما از سوی دیگر می‌دانیم که راه‌آهن نیز مانند تمام تیم‌های ته جدولی مقابل ما انتحاری بازی می‌کند و بازیکنانش با تمام قدرت برای شکست ما می‌آیند اما غیرممکن است که ما مقابل راه‌آهن به دلیل شکست قبلی نتیجه‌ای جز برد کسب کنیم. وی همچنین افزود: به خاطر تک‌گلم به شاهین شاید برخی از من راضی باشند اما خودم اعتقاد دارم در روزی که تیم ما بسیار بد بود قطعا عملکرد من و گل زدن من هم به چشم نمی‌آید و چندان فایده‌ای ندارد به همین دلیل هم می‌گویم برای راه‌آهن یک گل کنار گذاشته‌ام تا با این گل و پیروزی بر راه‌آهن، غیبت‌های قبلی و اشتباهاتم را جبران کنم و امیدوارم باشگاه هم به همین دلیل در مورد جریمه من تجدیدنظر کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد