مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حقیقی: در تمام بازی درد داشتم

علی دایی در طول هفته بارها با من صحبت کرد و به من روحیه داد. من در پرسپولیس بزرگ شده‌ام و نسبت به این تیم احساس مسئولیت می‌کنم. به رغم مصدومیتی که داشتم به خاطر صحبت‌های دایی از لحاظ روحی روانی شرایط فوق‌العاده‌ای داشتم.


به گزارش روزنامه پیروزی علی‌رضا حقیقی به رغم مصدومیت توسط علی دایی به میدان فراخوانده شد و اتفاقا مقابل راه آهن بازی خوبی را ارائه داد. 

در طول بازی احساس درد می‌کردی؟

 بله. درد داشتم البته زرینه تلاش زیادی کرد تا درد کمتر شود اما در طول بازی انگشت دستم کمی اذیت می‌کرد. بخصوص که اواسط بازی یک ضربه شدید خورد که درد را مضاعف کرد.

اگر شرایط طور دیگری بود باز هم با توجه به این مصدومیت بازی می‌کردی؟

صدرصد. متوجه منظورتان نمی‌شوم.

منتقدانت معتقدند اگر شرایط طور دیگری بود، شاید با این وضعیت قبول نمی‌کردی در چارچوب دروازه قرار بگیری. اما اتفاقی که در بوشهر افتاد باعث شد حقیقی برای اثبات خود با این وضعیت هم بازی کند.

منتقدان من که چنین ادعایی می‌کنند بهتر است آن سوی قضیه را در نظر بگیرند. اگر من با این وضعیت گل می‌خوردم و پرسپولیس می‌باخت چه حرفی می‌زدند. آدم برای هرکاری و قضاوت هر کس و هر چیزی باید انصاف داشته باشد. علی دایی در طول هفته بارها با من صحبت کرد و به من روحیه داد. من در پرسپولیس بزرگ شده‌ام و نسبت به این تیم احساس مسئولیت می‌کنم. به رغم مصدومیتی که داشتم، به خاطر صحبت‌های دایی از لحاظ روحی روانی شرایط فوق‌العاده‌ای داشتم. خدا هم کمک کرد تا مقابل راه آهن بازی خوبی انجام بدهم.

قرار بود چند وقت استراحت کنی؟

اگر منتقدانم ایراد نمی‌گیرند. آقای زرینه حی و حاضر است من 10 روز باید استراحت می‌کردم.

گویا قرار بود مقابل شاهین بوشهر هم تو بازی کنی؟

نمی‌دانم اما فکر می‌کنم اینطور بود.

اشتباه شیث رضایی نزدیک بود در همان ابتدای بازی دروازه‌ات را باز کند.

نه آن توپ گل نمی‌شد، دیروز آنقدر آماده بودم که هر توپی را می‌گرفتم. شیث هم فقط روی این صحنه دچار اشتباه شد وگرنه در طول مسابقه به همراه سایر نفرات خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت.

برای بازی بعد مشکلی نداری؟

نه شکر خدا. البته هنوز احساس درد می‌کنم. اما با تمرینات فیزیوتراپی وضعم بهتر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد