مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهدوی کیا پس از پیوستن به استیل آذین: همیشه پرسپولیسی هستم

مهدی مهدوی کیا گفت:"‌پرسپولیس تا پایان این فصل شرایطی دارد که نمی‌تواند بازیکنی را به لیست‌اش اضافه کند، لذا تصمیم به حضور در استیل آذین گرفتم."


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدوی کیا درباره پیوستن خود به تیم فوتبال استیل آذین گفت:" من همیشه پرسپولیسی بوده و همیشه نیز پرسپولیسی خواهم بود. سال های زیادی در این تیم بازی کردم و از پرسپولیس ترانسفر شدم. اما این تیم اکنون شرایطی دارد که نمی‌تواند بازیکنی را به لیستش اضافه کند، لذا تصمیم به حضور در استیل آذین گرفتم."

وی افزود: "در تمرینات اینتراخت فرانکفورت حضور خوبی داشتم و مربیان از من راضی بودند حتی در اردوی اخیری که در ترکیه هم داشتیم در یکی دو بازی دوستانه بازی کردم اما تنها در بازی رسمی به میدان نرفتم و این در حالی بود که سرمربی تیم برای عدم حضور من در بازی‌های رسمی دلایل فوتبالی نداشت. خیلی ساده و شفاف با سرمربی تیم صحبت کردم و او اعتقادی به بازی کردنم نداشت."

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بازگشت به ایران استیل آذین را انتخاب کردید و بدون درنظر گرفتن پرسپولیس، قرارداد 18 ماهه را با این تیم امضا کردید، گفت: از شما خواهش می‌کنم سوالاتی نپرسید که به حاشیه بروم. من همیشه پرسپولیسی بوده و هستم سال‌های زیادی در این تیم بازی کردم. اما به خاطر نوع بسته شدن این تیم در ابتدای فصل، شرایطی دارد که نمی‌تواند بازیکنی را به لیست‌اش اضافه کند، لذا تصمیم به حضور در استیل آذین گرفتم. "

مهدوی کیا با اشاره به حضور علی دایی در پرسپولیس تاکید کرد: "با علی دایی رفاقت خوبی دارم و سالها در تیم ملی هم بازی بودیم، او مربی من در تیم ملی هم بوده است و پیوستن‌ام به استیل آذین هیچ ربطی به حضور علی دایی در پرسپولیس ندارد  چرا که اساسا به لحاظ قانونی شرایط پیوستنم به پرسپولیس مهیا نبود."

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

سلام
سلام،سلامی به بلندی آسمان .
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
(تبلیغات موثر و درامد )
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم با
من لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد