مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهدوی‌کیا: شک نکنید، پرسپولیس آخرین تیم باشگاهی من خواهد بود

مهدی مهدوی‌کیا بازیکن جدید تیم استیل آذین اعلام کرد بازی خداحافظی‌اش از فوتبال را در ورزشگاه اختصاصی هامبورگ(آ.او.ل آره‌ نا) برگزار خواهد کرد.


 مهدی مهدوی‌کیا گفت:«من 32 سال سن دارم و هنوز برای اینکه چه زمانی از فوتبال خداحافظی کنم تصمیمی نگرفتم و مثل تیم ملی تا زمانی که احساس کنم می‌توانم بازیکن مفید و موثرثمر و تأثیرگذاری باشم بازی خواهم کرد و به همین علت در حال حاضر نمی‌توانم بگویم چه زمانی از فوتبال باشگاهی خداحافظی می‌کنم.»

 مهدوی‌کیا درباره اینکه مطبوعات آلمان معتقدند که او به شکل ناگهانی و بدون خداحافظی از هواداران هامبورگ آلمان را ترک کرده است گفت:«شرایط به گونه‌ای شد که من پس از فسخ قرارداد اینتراخت فرانکفورت شبانه راهی ایران شدم تا در خدمت تیم استیل آذین باشم،اما 8 سال حضور خاطرانگیز در هامبورگ و محبت بی‌پایان هواداران این تیم قدیمی و بزرگ آلمان را نمی‌توانم فراموش کنم و قطعاً‌ پس از خداحافظی از دنیای فوتبال بازی خداحافظی‌ام را در ورزشگاه هامبورگ برگزار خواهم کرد.»

 مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که آیا از عدم برگزاری بازی خداحافظی‌اش از تیم ملی ایران دلخور است یا خیر؟ گفت:«من تازه از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام و البته تا امروز هیچ صحبتی برای برگزاری بازی خداحافظی ما از تیم ملی در محافل فوتبالی و رسانه‌ای مطرح نبوده است. اما قطعاً برگزاری چنین دیداری خاطرانگیز خواهد بود و اگر چنین دیداری برگزار نشود شاید ما مجبور باشیم بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی ایران یک بازی خداحافظی برای خودمان ترتیب دهیم.»

 مهدوی‌کیا که با پیوستن به استیل آذین و به واسطه پربودن لیست پرسپولیس نتوانسته به تیم محبوبش بازگردد، در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس آخرین تیم باشگاهی او خواهد بود یا خیر؟ گفت:«برنامه من این بود که در اروپا به فوتبالم خاتمه دهم اما یکسری عوامل متعدد باعث شد که به ایران برگردم و اما شک نکنید اگر قسمت باشد قطعاً‌ پرسپولیس آخرین تیم باشگاهی من خواهد بود و آخرین بازی رسمی بنده در تیم فوتبال پرسپولیس برگزار خواهد شد.»

مهدوی‌کیا تأکید کرد:« من اهل شعار دادن نیستم و نمی‌خواهم هیچکس احساس کند قصد دارم با حرف‌هایم قضایا را به گونه‌ای دیگر جلوه دهم الان هم چون سوال کردید در پاسخ به سوال شما تصمیمی که گرفته‌ام را اعلام کردم و انشا‌الله پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهم کرد و با تیمی که فوتبالم را مدیون آن هستم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.»

 مهدوی‌کیا به نکته جالبی اشاره می‌کند:«یازده سال پیش در روز سی و یک ژانویه و در ورزشگاه کارگران با هواداران پرسپولیس خداحافظی کردم تا برای عقد قرارداد با تیم بوخوم راهی آلمان شوم و روز سه‌شنبه 26ژانویه امسال راهی ورزشگاه کارگران شدم تا در تمرین تیم استیل آذین شرکت کنم وقتی به ورزشگاه کارگران رسیدم یازده سال پیش با خداحافظی با هواداران پرسپولیس را به خاطر آوردم و طی این یازده سال نیز هیچگاه پرسپولیس را فراموش نکرده و همواره پیگیر اتفاقات و رخدادادهای تیمی بودم که دوران شکوفایی فوتبالم را مدیون آن هستم.»

مهدوی‌کیا درباره یازده سال حضور در آلمان، اتفاقاتی که امسال در اینتراخت آلمان رخ داد، چگونگی عقدقرارداد با این باشگاه آلمانی و مهمتر از آن بازگشت به ایران و انتخاب تیم فوتبال استیل آذین سخن گفته است. مهدوی‌کیا تأکید می‌کند به خاطر خانواده‌اش به ایران آمده و می‌توانسته همچنان در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد اما به خاطر شرایط خانوادگی تصمیم به بازگشته به ایران گرفته و در طی 5 ماه گذشته مذاکراتی به شکل پنهانی با باشگاه پرسپولیس داشته تا به تیم محبوبش بازگردد اما با پربودن لیست پرسپولیس از حضور در تیم سابقش محروم شده و به عقدقرارداد یک سال و نیمه با استیل آذین نیز به نکات جالبی اشاره می‌کند. مصاحبه مفصل مهدوی‌کیا با سایت گل متعاقباً منتشر خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.oxinads.com/?i=44528

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=44528

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=44528
http://www.oxinads.com/?i=44528

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

ندای قران جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

مراجع عظام: یکبار دیگر... پله پله بسوی تحریف قرآن!..

برخی آخوندهای بیسواد با بهره‌گیری نادرست از آن میراثهای میهن و با اسالیبی بسیار رکیک و زننده ترجمه‌هایی تقدیم داشته‌اند که با ذوق و سلیقه‌ی زیبای فارسی، و با لطافت و جمال قرآنی سازگاری ندارد.در کشور عزیزمان بچاپ قرآن نیز هیچگونه اهتمامی داده نشده است. همه این بی‌مهریها به قرآن زائیده‌ی تفکر آخوندهای آستین کوتاه ماست که با قرآن نا آشنا و از فهم و درک آن بیگانه‌اند سلام برادر گرامی با موضوع جدید به روز شدم منتظر حضورت هسنم جزاکم الله خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد