مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بازدید کفاشیان از باشگاه پرسپولیس/باید به پرسپولیس توجه کرد

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس بازدید کرد.

 در این بازدید که علی کفاشیان و مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس از جمله وضعیت محل تمرین این تیم و تیم‌های پایه این باشگاه بحث و تبادل نظر شد.

 کفاشیان با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی در آسیا است، گفت: باید به سمت استاندارد سازی باشگاه‌های مطرح و پرطرفدار براساس متدهای روز دنیا برویم که این در گرو تعریف تیم‌های پایه و داشتن ورزشگاه اختصاصی است.

کفاشیان ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک این استانداردسازی انجام شود و با توجه به پرطرفدار بودن باشگاه پرسپولیس، به صورت هدفمند از باشگاه‌های حرفه ای دنیا در اداره امور باشگاه الگوبرداری شود.

 رییس فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به اینکه خدمات باشگاه‌های پرطرفدار مثل استقلال و پرسپولیس زیاد است و همچنین با توجه به دغدغه رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی باید وضعیت منابع اقتصادی قانونی این دو باشگاه مشخص شود. فدراسیون فوتبال در این زمینه مطالعات مهمی‌را انجام داده است و درآمد باشگاه‌ها باید توسط خودشان به دست بیاید تا در بخش اقتصادی مستقل شوند و در راستای خصوصی سازی باشگاه‌های کشور اقدامات مناسب انجام شود.

 کفاشیان ادامه داد: زمانی که باشگاه پرسپولیس در نظرسنجی با بیش از پنجاه درصد رای به عنوان پرطرفدارترین تیم مطرح می‌گردد باید به آن توجه کنیم. باید دست به دست هم بدهیم و با کمک باشگاه‌ها حق فوتبال را بگیریم. در حال حاضر 18 تیم ملی داریم، ما نیز مانند شما تیم داری می‌کنیم که این غلط است و باید فدراسیون و باشگاهها به گونه ای باشند که از تیم داری خارج شده و به سوی انجام فعالیت‌های مدیریتی پیش بروند و بتوانند تمام فکر و ذکر خود را معطوف به پیشرفت فوتبال در زمینه‌های مختلف کنند.

در این جلسه همچنین حبیب کاشانی درخصوص ایجاد ساختار مناسب در باشگاه‌ها، گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که دیگر دغدغه مسائل مالی و فنی باشگاه‌ها مانع از انجام فعالیت‌های مدیریتی مهم نشود و تمام تلاش ما در فوتبال باید به سوی جلب رضایت مردم فوتبال دوست کشورمان باشد. در پایان جلسه محمدنبی با اشاره به عملکرد مالی باشگاه‌ها که بعضا دارای تراز منفی هستند و قاعدتا برای عبور از دوره انتقالی موجود و نیز خصوصی سازی باشگاه‌ها نیازمند رسیدن به تراز مثبت و اجرایی شدن ماده 69 اساسنامه فدراسیون فوتبال هستیم. همچنین درآمدزایی مستمر از پتانسیل‌های موجود در ورزش فوتبال، که مشروط به تهیه و تصویب طرح ها و لوایح قانونی از سوی مجلس و دولت است از نیازهای ضروری این بخش محسوب می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ندای قران دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

دومین نامه جمعی از اندیشمندان اهل سنت

در باره شبکه جهانی نور

خدمت برادران و خواهران عزیز و گرامی در سراسر جهان هستی

السلام علیکم ورحمة الله و برکاته

و بعد:

امیدواریم که خداوند متعال همۀ شما را در پناه رحمت و لطف خود داشته باشد و همگی را به راه راست توفیق هدایت و استقامت عنایت فرماید.

یکی از بهترین نعمتهایی که در این عصر پر فتنه امروز نصیب جامعه بشری شده است رسانه است از اینکه شما فارسی زبانان عزیز نیز توفیق یافته اید که از این نعمت بزرگ استفاده کنید نعمت دیگری است که باید شکر و سپاس خداوند را به جای آورد.

سروران و عزیزان! چند ماه پیش نامه ای نوشته بودیم و در آن از تولد شبکه جهانی نور برای شما عزیزان گفته بودیم و اینکه این شبکه ارزشمند اهل سنت که به توفیق خداوند توانسته است اسلام عزیز را بدور از تعصب و افراط و تفریط به جامعه فارسی زبان جهان معرفی کند تماسها و حوصله افزایی شما بینندگان عزیز قطعا در پیشبرد و ترقی این شبکه جهانی نقش اساسی داشته است.

اینک در این سپاسنامه مژده ای را خدمت شما تقدیم می کنیم که قطعا برای شما جالب خواهد بود چون بسیارند در میان شما عزیزان کسانی که فقط ذکر خیر شبکه را می شنوند اما به آن دسترسی ندارند و نمی توانند از برنامه های خوب آن استفاده کنند.

مسئولان شبکه نور برای پیشرفت و ترقی شبکه و احترام به دیدگاههای و نظرات شما فارسی زبانان عزیز ایمیلی (kankash@nourtv.net) را اعلان کرده اند که مایلند از طریق این ایمیل پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را که قطعا در پیشرفت بیش از پیش شبکه نقش اساسی خواهد داشت را دریافت کنند. لذا امیدوارند که شما عزیزان با معرفی این ایمیل به دوستان و عزیزان و آشنایانتان گامی مثبت و خیر خواهانه در جهت پیشبرد اهداف این شبکه جهانی فارسی زبان بردارید.

ما نویسندگان این نامه از همه علماء و نخبگان فارسی زبان بویژه قشر جوان در سراسر جهان تقاضا می کنیم که به عنوان پیشگامان فرهنگی جامعه از نوشتن دیدگاهها و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود دریغ نفرمایند و بدانند که چه بسا یک مشارکت و یک پیشنهاد و یک انتقاد می تواند در بهتر کردن شبکه نقش کلیدی داشته باشد.

kankash@nourtv.net

به امید پیروزی و بهروزی همه امت اسلامی در تمام عرصه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد