مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بائو شیری آرفی و تیاگو از فهرست پرسپولیس خط خوردند

مرجع خبری پرسپولیس: در پایان تمرین امروز علی دایی لیست 18 نفره بازی فردا را مشخص کرد و با صلاحدید او بازیکنان نامدار از لیست 18نفره کنار گذاشته شده‌اند.

میثم بائو، اشپیتیم آرفی، مجتبی شیری و تیاگو نفراتی بودند که با صلاحدید کادرفنی در بازی فردا حضور نخواهند داشت. البته خود دایی هنوز در مصاحبه رسمی فهرست خط خورده ها را تایید نکرده است.

خوش و بش احسان خرسندی با سرخپوشان

بازیکن سابق پرسپولیس بعدازظهر امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر و در آستانه دیدار دربی با همبازی‌هایش سابقش دیدار و گفت‌وگو کرد. احسان خرسندی مهاجم سابق پرسپولیس که این روزها در یکی از تیم‌های دسته اولی توپ می‌زند بعدازظهر امروز به واسطه دیدار تدارکاتی تیم باشگاهی‌اش که در زمین شرکت واحد برگزار می‌شود در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد و با همبازی‌های سابق خود گفت‌وگو و دیدار کرد. خوش و بش این مهاجم جوان با محسن خلیلی، علیرضا حقیقی و شیث رضایی دیدنی بود.

قربانی در محل تمرین پرسپولیس

در آستانه مسابقات حساس این یک رسم است که معمولا تیم‌های پرسپولیس و استقلال در محل تمرین گوسفند قربانی می‌کنند. پیش از آغاز تمرین امروز پرسپولیس گوسفندی که توسط تعدادی از هواداران این تیم خریداری شده بود برای جلوگیری از چشم زخم در زمین شرکت واحد قربانی شد. گفتنی است که بازیکنان پرسپولیس پس از پایان تمرین زمین شرکت واحد را به مقصد هتل لاله ترک کردند.

نظرات 4 + ارسال نظر
سلطان پنگوئن چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام امیر جان

من برد پرسپولیس رو به تو و همه پریپولیسیا تبریک میگم

منتظر اپای قشنگت هستم.

محدثه چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام میخواستم برد پرسپولیسو تبریک بگم ان شاءالله بازی های بعدی رو بهتر بازی کنن.ممنون از وب جالبتون

سحر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام تبریک میگم

محمد امین یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.perspoliseserkan.blogfa.com

سلام من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی شما هم منو لینک کن
یا علری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد