مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دایی: شکست استقلال نباید بازیکنان پرسپولیس را مغرور کند

  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما نباید با پیروزی برابر استقلال در دربی تهران مغرور شوند.

 علی دایی در خصوص پیروزی 2 بر یک در دربی 68 اظهار داشت: بازیکنان ما نباید دچار غرور شوند و در بازی‌های آینده تلاش بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: بعد از مدت‌ها در فوتبال آرامش پیدا کردم. پس از دربی توانستم به راحتی بخوابم و مدت‌ها بود که چنین آرامشی را تجربه نکرده بودم. این پیروزی روحیه جدیدی را به بازیکنان تزریق کرد. بسیار خوشحال هستم که تمام مردم ایران از این نتیجه راضی بودند و حتی کمیته انضباطی نیز خوشحال بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف ما صعود به لیگ قهرمانان آسیا است و نیم نگاهی نیز به رتبه‌های بالاتر خواهیم داشت. هیچ بازیکنی حق ندارد احساس آرامش و کم‌کاری کند. ما هم‌اکنون در اول راه قرار داریم و باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

دایی عنوان کرد: در بازی‌های آینده نیز بازیکنان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا حریفان را مغلوب کنیم. باید از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم و به راحتی آنها را هدر ندهیم. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز پیروز میدان باشیم.

وی در مورد نیمکت‌نشینی میثم بائو و اشپیتیم آرفی و نارضایتی آنها تأکید کرد: بازیکنان باید شایستگی خود را در تمرینات تیم نشان دهند و نمی‌توان با حرف زدن در ترکیب تیم قرار گرفت. باید تلاش خود را بیشتر کنند. 8 بازی تا پایان فصل داریم و همه شانس قرار گرفتن در ترکیب را دارند. هیچ کس نباید از مبارزه و رقابت بترسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://WWW.PERSPOLISESERKAN.BLOGFA.COM

من از سایت شما خوشم اومده شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید منو لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد